Friday, January 14, 2011

NuFFnanG. kAu BuaT aKu sEDih sEkeJAP : NasiB Baik sTaTcounTer JaDi wOnDerPeTS yanG DaTanG mEmBanTu.Lain kALi JanGan BuaT LaGi oKeY?SuDah kEmaskiNi =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:32 PM
Photobucket

Tiada jumlah analitik yang di tunjukkan untuk pengunjung semalam.

Photobucket

Pukul 1.00 pagi kemaskini terakhir sambung pukul 7.00 pagi pula. Pukul 8.00 pagi tiada. Tidak logik sebab 'entry' aku pukul 8.00 pagi. Hehehehe....

Apakah?

Photobucket

Nasib baik Statcounter datang membantu.

Nasib baik sudah kemaskini. Hehehehe...

Nota kakitanganku : Kira pakai jari. =))






11 kUs-kUs:

Amieynna Amin on January 14, 2011 at 3:14 PM said...

buat jantung berhenti sekejap kan?
hehe...

eT on January 14, 2011 at 3:20 PM said...

apakah statcounter itu?huhu

Gadis Kampung on January 14, 2011 at 3:20 PM said...

terkejut juga tengok...wah banyaknyer pengunjung blog dia...jeles GK tengok...

.::WaNiE::. on January 14, 2011 at 3:23 PM said...

kenapakah huhuhu

deena awanis on January 14, 2011 at 4:05 PM said...

orang glamer..;-D

relevan on January 14, 2011 at 4:32 PM said...

Heh heh ! Meter jamed agaknya kot..

░♥si lampu neon♥░ on January 14, 2011 at 4:35 PM said...

sabarr =) heheh jgn kuciwaaa


Check it out Entri Paling Best !
# Isteri Mengidam Makan Babi !#
# Cara Buang Windows Genuine Notification#
# Awek Leggings Ketat Seksi #

al_hakim on January 14, 2011 at 4:36 PM said...

sy pun jdi macam tu la..mcm mane nak uat ye?

cikpepel on January 14, 2011 at 4:39 PM said...

hahaha..same kot...semalam aku cek ade je,..ape kes plak tetibe 0..
tp da ok blk da

atty's on January 14, 2011 at 4:41 PM said...

ada gak blogger buat pasal isu ini..
salam tedi

hans on January 14, 2011 at 6:25 PM said...

den pun terkejut tadi tapi tahu ini mesti ada masalah teknikal
so buat tak tahu jer lah
last2 dah ada akhirnya
hohohohoh

P/S : Bersama Hans Menikmati Aneka Masakan Berasaskan Telur Di Kampung Kuantan

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting