Wednesday, January 26, 2011

FasHa sanDHa DaN RizaL asHraM PuTus CinTa JaDi taJuk uTaMa akHBaR : unTunG oranG PoPuLar! kaKi TerseLiuH Pun BoLeH JaDi TajUk BeriTa. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Sudah putus cinta? Oh! =)) Senyum.

Aku tertarik dengan satu komen yang aku baca dari Hmetro.

Photobucket

Yup! Aku juga tertanya-tanya. Penting sangatkah berita ini untuk negara?

Nasib baik keluar akhbar Hmetro sahaja. Kalau jadi tajuk utama Berita Harian, aku akan jadi bertambah hairan. =))

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : Patah tumbuh hilang berganti tapi kalau yang patah tidak tumbuh-tumbuh macam mana? Ha ha ha ... =))





7 kUs-kUs:

zeqzeq on January 26, 2011 at 10:05 AM said...

Editor melayu yang merosak kan minda melayu, baguz..untung gaji bonus boleh umrah

deena awanis on January 26, 2011 at 11:15 AM said...

entahnyerr..macam laa dorang tu PM ke hape..kalo PM yang putus cinta mungkin gak ada affect pada pentadbiran negara sebab emosi terganggu..hihihi

VIVIAN on January 26, 2011 at 11:27 AM said...

ye la kan? nmpk sgt utk me'lakukan paper

✿etiey erywan✿ on January 26, 2011 at 11:28 AM said...

nyampah tahap gaban dengan fasha nih :P

ghostwriter on January 26, 2011 at 12:30 PM said...

penting tuk bergosip jer kot~
sbb ramai yg x sukakan si pompuan tuh..~ hahahaa

m.q on January 27, 2011 at 8:32 AM said...

stended arr....nama pun Harian Metro

[z@ck] on January 27, 2011 at 9:52 AM said...

hahaha..btul juga tu..bukan isu besar pun..lainlah kalau dorang ni menteri ke apa.ni artis je pun.one way nak lariskan paper sis..gini la caranya

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting