Tuesday, January 11, 2011

IBu Tiri zaMan BawanG PuTiH BawanG MeraH masiH wuJuD LaGi : 73 keSan DeraaN BoLeh jaDi DaLam saTu haRi? BaPa Dia Ini BuTa ke TuLi?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:10 PM
Teremo gila aku baca laporan pasal budak mati di dera ini.

73 kesan deraan. Bayangkan berapa lama beliau sudah di dera? Bapa dia buta ke apa? Tuli? Dayus? Pengecut? Diamkan saja anak-anak di dera mental dan fizikal. Apalah punya bangang bapa macam ini. Mustahil dia tidak tahu anak dia di dera walhal duduk serumah. Tidak logik kalau dia tidak bersubahat!!

Tolonglah tangkap dan bicara kedua-duanya sekali sebab nyawa budak mentah yang tidak mampu melawan sudah melayang. Sia-sia sahaja!!

Photobucket

Al-Fatihah untuk Adik Nur Dania Qistina Nurafizan. Semoga keadilan akan ada untuknya. Jerutkan saja leher si pembunuh ke tali gantung!!!

Kalau aku boleh bersemuka dengan 'dajal' yang lakukan ini aku hanya mahu cakap 'Kecik-kecik dulu kenapa kau tak nak mampos je!!'

Sekian.

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : Takziah untuk si ibu yang kehilangan anak yang di rindui..






11 kUs-kUs:

ejaMaria on January 11, 2011 at 9:59 AM said...

itu bapak bole jadi 2 perkara :
1. terlampau sayang bini atau
2. terlebih takut bini... tu jerrr

Miss Dee on January 11, 2011 at 10:03 AM said...

kesiannya...ya allah...kejamnya mak tiri tu...patut bicara 2-2

~mrs azmi~ on January 11, 2011 at 11:20 AM said...

bapak budak tu lebih kepada lelaki DAYUS daripada lelaki pelindung

lupie on January 11, 2011 at 11:26 AM said...

Sad ...
RIP little one.

Softtouch [Hanim] on January 11, 2011 at 11:37 AM said...

kesiannya dia...sedih sgt...biar kene hukuman setimpal kat mak tiri giler tu...

tasekM on January 11, 2011 at 12:23 PM said...

naik plak darah baca cerita nih.



.

Lelaki Ini on January 11, 2011 at 12:57 PM said...

adeyh2!

Southern-Girl on January 11, 2011 at 1:18 PM said...

Bini muda tikam bini tua...

Ibu tiri dera anak tiri....

Apa nak jadi dengan dunia ni?

Mana perikemanusiaan?

Binatang pun tak sekejam ini!

Dee on January 11, 2011 at 1:55 PM said...

mmg dua2 patut dihukum..dh kalo x sanggup bela..napa diambil dr ibu kandungnya...

[z@ck] on January 11, 2011 at 2:15 PM said...

ikut hati, mati.

Anonymous said...

Excellent way of explaining, and nice post to take information on the toppic of my presentation topic, which i
am going to deliver in institution of higher education.

my website ... mobile home Renovation ideas; www.eplumbing65x.sosblogs.com,

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting