Tuesday, January 18, 2011

KoLar BaRu!! kERJa aku mEmAnG BeLi kOLar sAJaLaH!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Photobucket

Hari ini beli 4 kolar. Semua untuk budak-budak. Kolar besar untuk budak besar tiada. K.I.V dulu ye? Hehehehe....

Photobucket

Yang ini tukang rasmi. Beli satu dulu minggu lepas. Tengok macam okey, pakaikanlah untuk semua sekali.

Nota kakitangan : =))





13 kUs-kUs:

Wanita Mutalib on January 18, 2011 at 8:13 PM said...

comelnya!

halahai rindu kucing kat kampung! :p

VIVIAN on January 18, 2011 at 8:25 PM said...

jenis kain ker? kucing aku tak thn guna yg jenis tali..habis berbulu kene cakar..hhuu

yg plastik tu ok ker?

lupie on January 18, 2011 at 8:26 PM said...

:) Yg nie jenis 'safe collar' ke?

ashie023 on January 18, 2011 at 8:53 PM said...

aduyaiii cumellah tali leher....pink lawa ah..aigoooo pink pink...

analia buyani on January 18, 2011 at 9:01 PM said...

eh, kucing awk mcm kucing sy lah...heeee

Lia3003 on January 18, 2011 at 9:40 PM said...

comel nya.. kucing saya pun pakai gak, tp dah buruk..huhu

Ena Qalinsya on January 18, 2011 at 9:50 PM said...

ceh ampehh!!
aku punyela telek gambo tu, kolar ape camni.. sjak bile plak baju kena pakai kolar camni.. siap ade loceng lagik..bila aku scroll bawah, upanye utk kucen ko ek..ampeh den tertipu wehhh

sI tEDI on January 18, 2011 at 10:00 PM said...

te: comel mcm tuan dia

vivian ; jenis tali

sis lupie ; alamak! yg selamat mcm mana ek?

dak ashie ;nak pinjam? hehehr

analia : saya ada 4 mcm ni

lia: kena beli baru tu

ena ; ekekekeke

Mamarempit on January 19, 2011 at 11:49 AM said...

berapa RM tu seketul...cam best je....heheh..

sI tEDI on January 19, 2011 at 11:58 AM said...

rm 4.50 kak. =)) beli yang biasa saja.

Juz Call Me Sharz on January 19, 2011 at 7:00 PM said...

muke mcm mousa la!!! =D

::alwaniamalini:: on January 21, 2011 at 2:29 PM said...

nak beli katne eh kolar camni? ada jual online tak? malasnye la nak menapak kat pet shop. kat ptrajaya ni x byk. nak beli byk nih eheheh

Ryyn_kiss12 on January 23, 2011 at 11:21 PM said...

haah lah cik tedi...kat mana yek nak beli kolar ni????? cantekkk la...saya pun nak beli tuk kucen saya...saya berada di Melaka jg..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting