Tuesday, January 25, 2011

SiAPa inI? iniLah KiKi Dan LaLa masA keciL. seiRaskAn? SamPai Besar Pun masiH seiRas. mErekA akRaB. DoakAn yanG TerBaik BuaT mEreKa. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:10 AM
Photobucket

Photobucket

Kadang-kadang kita terpaksa berjuang untuk sesuatu yang pada orang lain tiada faedahnya. Percaya dan yakinlah yang Allah S.W.T itu Maha Mendengar setiap aduan hamba-Nya.

Terasa semacam tidak percaya 13 ekor kucing datang dalam sekelip mata. Ibu kelabu dan Ibu Tiga Warna. Sedangkan sebelum ini dari 3 ekor pun tidak di izinkan ada pertambahan.

Segalanya berlaku dalam sekelip mata. Bila aku sakit, aku percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya. Allah melembutkan hati Bonda agar menerima 16 ekor kucing untuk tinggal serumah dalam satu masa. Allahuakbar.

Alhamdulillah jumlah kucing semakin berkurangan. Mereka telah mendapat tuan baru yang sangat baik hati dan penyanyang.

Kiki dan Lala juga, doakanlah agar bakal tuan baru dia Kak Nora bakal jatuh hati bila bersua nanti. Insya Allah. =))

Nota kakitanganku : Allah permudahkan segalanya....






5 kUs-kUs:

VIVIAN on January 25, 2011 at 10:06 AM said...

Ya Allah...cute nye ciptaan Allah ni..

meowwmania on January 25, 2011 at 11:24 AM said...

wahh dah besar di Kiki ngan Lala tu kan...smoga mereka sentiasa sihat dan gembira :)

CintaZulaikha on January 25, 2011 at 11:38 AM said...

sgt kiut....

amie on January 25, 2011 at 6:35 PM said...

kucen tak pernah ade yang tak cute..
:)

McCat on January 26, 2011 at 9:48 AM said...

wohh...mmg bela byk kucing eh?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting