Wednesday, January 12, 2011

Bos!! ToLonG JanGan PiLih kAsiH. GiLiraN aKu PuLa TayanG mUkA! PakciK iTam, kAu suDah BoLeh BersArA waJiB!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM

Lama betul Bos tidak adakan ruangan penulis jemputan. Okey, setelah sekian lama muka Pakcik Itam bertapa di sini sudah tiba masanya beliau bersara.

Pakcik Oghen sudah cop muka di Facebook, aku? Ini tidak boleh jadi. Aku harus bersuara untuk menempatkan wajahku di blog ini. Ya!! Aku berjaya.

Tadaaaa...

Photobucket

Ehem! Dak Em, sila tunggu giliran kau 10 tahun lagi. Hehehehe....

Nota kakitangan Dak Tom : Ensemla aku Bos!! ( Toing! Kau tu betinalah!)





9 kUs-kUs:

wanita mutalib on January 12, 2011 at 10:07 AM said...

cian dak em..10 tahun lagi hee..

meowwmania on January 12, 2011 at 10:19 AM said...

a'ah lah handsome mcm pakai tuxedo hehe...

ejaMaria on January 12, 2011 at 10:19 AM said...

hehehe... tukar la 'saya comel'... ;p

Dina Zakaria on January 12, 2011 at 10:23 AM said...

agaknyer bila laa aku bleh kenal ko yang betul..kalo ko jumpa aku kat tepi jalan, tegur2 la eh..=P

eh, jemput baca latest entry ku..

http://arvanees.blogspot.com/2011/01/kenapa-saya-suka-membelog-dan-si-tedi.html

bardboo on January 12, 2011 at 11:22 AM said...

10thn lg? lama tu..hehe..

Jom Lawat Blog Bardboo

bylindakitchen on January 12, 2011 at 11:50 AM said...

tapie muker kamu memang handsome dak tom

Unknown on January 12, 2011 at 12:54 PM said...

salam tedi~

hehehe.. giler kuasa sungguh eik dak tom.. mau letak muka dia 10 tahun kat cnie... :)

Anonymous said...

lama gak tu 10 tahun


Jasa Ibu Bapa Dilupakan, Jasa Orang Lain Disanjung

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting