Tuesday, January 04, 2011

RiBuT TauFan MeLanDa Di PeJaBat akU. Fuuuuuuhh! Kus seManGaT!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Di lantik satu jawatan penting tanpa perbincangan dan persetujuan.

Ribut taufan telah melanda. Pegawai yang di lantik tidak berpuas hati.

Okey! Aku banyak kerja.

Telinga aku sakit dengar cerita dua-dua pihak.

Tapi bagi aku, kalau kau Bos pun,bawalah berbincang. Jangan suka-suka bagi jawatan penting tanpa pengetahuan tuan yang empunya diri. Tiba-tiba kau beritahu itu pun selepas nama sudah pun kau hantar ke PPD.

Apakah?

Kasihan dia. Aku faham perasaan dia. Tugas berat dia. Tapi aku siapa. Aku hanya boleh sediakan telinga dan kepala untuk angguk-angguk simpati.

Nota kakitanganku : =))





3 kUs-kUs:

.::WaNiE::. on January 4, 2011 at 8:52 AM said...

berat mata memandang

berat lagi bahu memikul

huhuhu

Gee on January 4, 2011 at 9:34 AM said...

politik ofis! peberetism di mana2!

black_mel on January 4, 2011 at 12:51 PM said...

kesian jugak untuk dia....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting