Saturday, January 01, 2011

NokIa 6500 SLiDe masIh sayAnG PaDakU : PakciK OGheN akU TerPaksa amBil BaLik TeLeFon akU unTuk MenJimaTkaN kOs PemBeLiaN. 'I'm CorrY'.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:00 PM
Photobucket

Entry untuk gambar ini di sini. =))

Telefon lama masalahnya ialah skrin yang gelap dan sim kad yang tidak boleh di baca. Bila telefon aku rosak hari itu memang terfikir untuk beli yang baru sebab bajet macam orang kaya tapi kalau yang lama boleh guna, apakejadahnyakan?? He he he he....

Jadi kelmarin aku hantar kedai untuk betulkan. Untuk gantikan riben baru yang membuat skrin warna pelangi kosnya ialah RM 60.00. Bateri yang aku baru beli bulan 3 hari itu dengan kos RM 50.00 di tukar baru sebab ianya membuatkan sim kad tidak boleh di baca. Kos bateri baru RM 35.00. Okey! Berapa? Ya! RM 95.00.

Okeylah, RM 95.00 dari beli telefon bimbit baru yang harganya akan mencecah 4-5 kali ganda dari itu.

Maaflah Pakcik Oghen, kau gunalah tin susu untuk telefon awek kau? Eh! Kau ada awek ke? =))

Nota kakitanganku : =))







1 kUs-kUs:

anis on January 1, 2011 at 6:10 PM said...

haha, cian pak cik oghen...
pasni kna gayut kt public fon la jwbnya...
muka mcho gitu musti ada awek pny...haha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting