Wednesday, October 13, 2010

18SG : anaK KucinG penGsaN TersePiT di cELaH rak kasuT. KasiHan. saDis. =((

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:04 PM
Photobucket

Photobucket

Sila tutup mata jika tidak kuat semangat. Sila jangan tengok jika alahan kepada kekejaman.

Photobucket

Tengok kaki dan kepala dia yang tersepit. Hu hu hu hu.. Kucing di syaki pengsan. Tidak sedarkan diri. Mungkin dalam hati dia berkata 'Hep me!! Hep me!! CPR pelisss!'

He he he he..

Si Budak Oren bulat ini sudah di 'booking' oleh Cik Leha.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Oh! Dia seekor jantan. Sudah hampir lulus melihat jantina bila meneleknya hari-hari. Ha ha ha...





14 kUs-kUs:

Snowwhite Zone on October 13, 2010 at 2:36 PM said...

cissssssssssssssss dak tedi, len kli jgn buat tajuk ginig.. rs mcm x nak tgk je..

Hahhahah so kiutttttttt.. tjuntai je kaki dia...

Chika on October 13, 2010 at 2:38 PM said...

suspen i taw... hehehe comel budak oren ni. tiut sgt2

reha said...

omg =)) anak den kena sepit ke tesepit ke ataw menyepitkan diri tuh =)) somel2.. xsaba nk gi melaka mgg depan :">

Tuah said...

tajuk xmenahan betullah cik ted ni...

sudah semakin nampak kekiutannya. :))

Dee on October 13, 2010 at 3:29 PM said...

pengsan betul2 ke tgh syok tidur tu tedi?

Misz Pinkie Winkie on October 13, 2010 at 4:17 PM said...

hahhhaha.
sangat comel la tedi..
bukan main lagie dia tido.
terlena tak hingat apa.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 13, 2010 at 4:39 PM said...

ko ni tedi buat suspen
hihi

Lynn on October 13, 2010 at 4:48 PM said...

hahaha!

chumil banget..kucing-kucing pun sygkan kamu mcm kamu syg mereka..happy nye..

Lelaki Ini on October 13, 2010 at 5:06 PM said...

hukhuk..
ak ingtkn ape lew td..
adeyh!

fiza on October 13, 2010 at 6:30 PM said...

blh plak dia lena tido kat situ... hehehe.. comel tul...
tedi tajuk x menahan sungguh....

ciK LyndaWawa igUana on October 13, 2010 at 6:43 PM said...

adey..saya mo nangis..=(

Yatre Hayati on October 13, 2010 at 8:28 PM said...

wah banyaknya entry pasal kucing !! heeee singgah sini sejak lama x menempel.:)

Softtouch [Hanim] on October 13, 2010 at 8:51 PM said...

comel giler dia buat mcm tu..cubit kang!

m4rilyn on October 14, 2010 at 11:10 AM said...

baca dengan penuh debaran..last2 cam nak picit2je pipi tedi.

grrrrr

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting