Friday, October 08, 2010

GayA TiDur TerkinI Dak Tom : BLahLah kaU Bos, akU MaLas naK LayaN kaU!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:25 AM
Photobucket

Dak Tom : kRooooHhhhh!

Photobucket

Aku : Dak Tom!! Kau tidur ni 'stail' apa?

Dak Tom : 'Stail' orang mengantuklah!

Photobucket

Aku : Bolehlah aku promosi 'stail' tidur macam ni.
Dak Tom : Kau jangan nak mengada-ngada Dak Bos. Malu aku tau.

Photobucket

Dak Tom : Tapi, lantak kaulah! Aku memang dah ngantuk gila ni!!!! (krooooooHhh!!)





13 kUs-kUs:

Watierman, rmanbkr on October 8, 2010 at 7:41 AM said...

Salam Dik Tedi....wah ni mesti ahli keluarga baru ni....tentu banyak yang Akak dah tertinggal....cute!!!!

Tuah said...

hehehe kiut stail tdo dak tom.

Softtouch [Hanim] on October 8, 2010 at 10:14 AM said...

comel ooo...mcm tido gaya merajuk jer...

m.q on October 8, 2010 at 10:33 AM said...

aloh aloh..cumelnya budak niiii..
tido pun ada gaya

Lady Giggle on October 8, 2010 at 11:11 AM said...

err... kepade dak itam, maaf ye sayang, aku rase mcm nak berpaling tadah dari ko.. sekian. huhu(tapi rindu gak nak tengok gambo dak itam.. mane ko ye dak itam?? lupekah ko pade gefren ko ini?)

kepade dak Tom, aiseh..menggugat hati aku la tengok ko tido.. bole bekenalan?~panggggggggggg... dak itam lempang aku tiba2..uhuhuhu

deena awanis on October 8, 2010 at 11:21 AM said...

macam baby..=)

Amieynna Amin on October 8, 2010 at 11:58 AM said...

nice place to sleep..
bgun tdo bleh terus tgk cermin,,

~LP Lum~ on October 8, 2010 at 12:10 PM said...

salam tedi~

hehehe.. cumel lak ai dia tido mcm tu... :)

SeLaMat BerHujuNg minGGu tEdI~ ^.^

ainzuryn on October 8, 2010 at 1:18 PM said...

kucing akak namanya mickey, dah 12 tahun umur dia... tahun depan leh masuk sek menengah..hehe..

maCy on October 8, 2010 at 1:25 PM said...

haha. sangat comel oke ;D

Rozita on October 8, 2010 at 2:27 PM said...

ha ha ha
cute sungguh Dak Tom
pandai berkata-kata pula =))

kella on October 8, 2010 at 2:51 PM said...

comeynya dia.. hehehe.. :)

Chika on October 12, 2010 at 3:22 PM said...

pandai cari port tido. mesti situ tak de gangguan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting