Sunday, October 10, 2010

PenceraiaN RaJa aZurA Di sEBaBkan oranG keTiGa? : OranG ketiGa iNi PaTut Di PancunG saHaJa. TiaDa kerJa LaiN seLain GanGGu RumahTanGGa oranG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:23 AM
Photobucket

"Saya sudah memaafkan mereka yang terbabit secara langsung atau tidak langsung dalam keruntuhan rumah tangga. Saya tidak berdendam, tetapi saya percaya Tuhan pasti memberikan balasan setimpal buat mereka yang sanggup merentap kebahagiaan saya dan anak-anak. Apa perasaan anda jika orang yang disayangi diambil orang?"

Petikan dari Berita Harian.

Seriusnya aku anti dengan orang ketiga dalam satu-satu hubungan yang sah. Orang ketiga yang datang umpama syaitan mengganggu kebahagian rumahtangga orang lain. Kau boleh pergi mati dari hidup bahagia atas kehancuran orang lain!!

Tidak malu? Tidak rasa bersalah? Tidak rasa berdosa?

Nota kakitanganku : Sedang mencari orang ketiga.....





10 kUs-kUs:

relevan on October 10, 2010 at 9:33 AM said...

Kalau bagi lelaki ..orang ketiga adalah isteri nombor 2..wakaka!

ainzuryn on October 10, 2010 at 10:48 AM said...

orang ketiga tu dah tentu bersalah tapi yg lebih bersalah ialah pasangan kita yang tak tahu menghargai apa yang dia sudah ada. Selebihnya, itu adalah perjalanan hidup kita yang telah diatur oleh sangPENCIPTA...WALLAHHUALAM..

cik paro on October 10, 2010 at 11:29 AM said...

dengar banyk kes peceraian ni,
jadi takut nak kawen..
lagi2 kalau masalhnye berpunce dari org ke tiga...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 10, 2010 at 11:45 AM said...

hmmmm
orang ketiga keempat ni takfer perasaan kut

HonEyBuNNy on October 10, 2010 at 1:22 PM said...

napa org ke 3 perlu hadir..uhuhu

ummu on October 10, 2010 at 2:30 PM said...

orang ke3....
selalu dah saya saksikan air mata sahabat2 dan insan terdekat mengalir dek orang ke 3...
mengingatkan kenangan masa kanak2 dulu
sampaikan saya dulu pun takut nak kawen macam cik paro

PinQib on October 10, 2010 at 5:22 PM said...

haa. biar mereka shaja menyelesaikan masalh, beselah, artis becerai ni benda commen akak tedi


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kehebatan 2010 hanya untuk….

black_mel on October 10, 2010 at 8:39 PM said...

kesiannya..raja azura menghiburkan orang di corong radio tp dia sendiri terluka tiada siapa yang nak hiburkan..

eeeda on October 10, 2010 at 9:12 PM said...

Orang ke-3, cuba letakkan diri anda pada tempat tu.... apa perasaan anda...bila hak anda org rampas.

Kepada rakan yang mpy keluarga..Sentiasalah berdoa semoga sentiasa mendapat keberkatanNYA dalam mengharungi hidup berkeluarga.

Tuah said...

Bg akak plk, x kisah kalau sang suami nak kawen 2, 3, 4 pun. Yg pntg, baik suami itu sndri atau org ke-2,3,4 tu xperlulah nak runtuhkan rumahtangga yg dah ada. Islam pun benarkan poligami... Tp menceraikan yg ada, tu lah yg silapnya. Apalah salahnya berkongsi jgn tamak. Sbb hidup ni hanya kita yg rancang, tp ALLAH yg tentukannya.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting