Tuesday, October 05, 2010

SiaPakaH PenGacarA kOmeDi yanG Di tanGkaP KhaLwaT BersaMa Isteri oranG PaDa PukuL 2.00 PaGi? : yanG inI tuLis naMa, yanG iTu PuLa raHsia. KenApa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:16 PM
Photobucket

Cuba teka yang mana satu? He he he....

Seriusnya, bila akhbar Harian Metro tulis nama pengacara ini soalan pertama dalam kepala aku ' Siapa dia ini? Tak kenal.' Cuba Google imej dia melalui nama penuh pun tidak jumpa. Memang tidak popular. Bila di sebut nama rancangan yang di acarakan cuba mencari. Oh! Jumpa! Tidak banyak.

Eh! Akhbar lain tidak tulis nama. Tapi HMetro tulis. Kenapa tidak selaras? He he he he. Keliru juga.

Alasan tolong kemas barang pukul 2.00 pagi memang kelakar. Lucu habislah. Mungkin dia ingat masa dia kena tahan dengan pegawai JAIS, itu salah satu siri rancangan komedi yang dia acarakan. Ha ha ha ha. Nasib badan! Nasib baik juga tidak popular. Hik hik hik..

Seriusnya juga aku tidak berkenan langsung rancangan yang dia kendalikan itu. Rancangan memperbodohkan orang. Kenapa stesyen TV suka sangat tiru program dari negara Yahudi yang entah apa-apa??? Ehmmm... Entah!!

Nota kakitanganku : Jaga diri hiasi peribadi. =))






16 kUs-kUs:

Snowwhite Zone on October 5, 2010 at 2:04 PM said...

langsung x pnh dgr pun...

Wanita Mutalib on October 5, 2010 at 2:05 PM said...

pun tak suka rancangan tuh..

berharap sangat tak jumpa langsung krew rancangan tuh..

kemas barang?? hurrrmmmmmm...

..nOj.. on October 5, 2010 at 2:11 PM said...

tak kenal dan tak minat langsung rancangan itu. sesuai dikatekan rancangan bodoh

Softtouch [Hanim] on October 5, 2010 at 2:41 PM said...

sy pun xsuka rncgn tu...rela tgk kartun dr tgk cite tu..

h A n Y S on October 5, 2010 at 2:53 PM said...

tak suka jugak! suka ketawa macam orang tak betul dalam rancangan tu! sekali tengok, pasti tak nak lagi! hehe~

siti nurkhijah on October 5, 2010 at 3:11 PM said...

pompuan yang dah jadi bini org tu tak reti kemas sendiri ke barang dia.... alasan yang boleh blah..

anak aku pun tak suka tengok rancangan depa tu, cam syok sendiri ja..

Hazzy Ishak on October 5, 2010 at 3:15 PM said...

dorang ni ke?

gadisBunga on October 5, 2010 at 3:21 PM said...

OMG...

relevan on October 5, 2010 at 3:46 PM said...

Pelik juga sekarang ini..ramai pemuda pemuda suka isteri orang..

Dee on October 5, 2010 at 5:55 PM said...

hmmm..mcm2 hal skrg ni..

Amiey on October 5, 2010 at 6:00 PM said...

hurm... tulah , k0je asyik nak k0nekan 0rang! last2 diri sendiri balik yang terkene... haaa... hambek k0 bang bang b00m kat muke k0 sendiri... haish.. wat malu 0rang melayu + islam jew...

Zuewairy on October 5, 2010 at 8:24 PM said...

rancangan mengong..

.::WaNiE::. on October 5, 2010 at 8:27 PM said...

huhuhu

ASaDa RyutaRo on October 5, 2010 at 9:21 PM said...

dia ingat tu dalam rakaman rancangan wakenabeb kot. hahahahaha..

umi_e on October 5, 2010 at 9:51 PM said...

Salam...

Tak kenal dan tak tengok pun rancangan tv...

*baik melayan anak2 bulu daripada menonton tv yang rancvangannya sudah tambah merapu!*

PinQib on October 6, 2010 at 3:31 PM said...

macam memey jer


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Anak kucing comel takda bapak
Tuorial tambah koleksi fonts
Maksud sebenar iklan raya Tv3

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting