Friday, October 22, 2010

Di TemBaK hanyA KeraNa MeminTas kereTa yanG Di naikI anGGoTa PoLis : maCaM TiDak reLeVan. TaPi kenyaTaan. anGGoTa PoLis yanG PenDek akaL!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:10 PM
Rasa mahu ketawa pun ada bila baca tajuk akhbar ini. Pautannya di sini. Hilang akal ke apa? Orang awam tidak boleh pintas kereta kau ke? Semuanya akan di tembak? Besar sangat ke kuasanya seorang anggota polis sehingga kejadian memalukan seperti ini berlaku?

Bahaya betul orang macam ini. Jalanraya macam 'bapak' dia yang punya. Macam dia sahaja yang boleh lalu lalang dan menggunakan kemudahan jalanraya.

Aku harap anggota polis yang bebal tersebut menerima balasan yang setimpal akibat dari perbuatannya menembak sesuka hati. Nasib baik tiada nyawa yang terkorban. Menyalah gunakan kuasa dan kemudahan.

Macam-macam manusia ini.

Nota kakitanganku : Semalam baru sahaja memintas kereta peronda polis. =)) Syukur selamat!





12 kUs-kUs:

[s][u][e][h][a][n][n] on October 22, 2010 at 3:14 PM said...

owh mentang2 kamu ade pistol erk en polis....

ejaMaria on October 22, 2010 at 3:16 PM said...

belum ape-ape dah berlagak... klu bawk keta besar lagi ntah mcm mana prangai polis tu... huh

chekdenoor on October 22, 2010 at 3:47 PM said...

Salam....

Ada orang kata...kalau nak tahu seseorang itu sebenarnya bersikap pemarah atau penyabar ..... kita kena tumpang "dia" naik kereta yang dipandunya....... kat situ...memang akan terserlah sikap semula jadinya.... heheheh

Jadi rood buli...hehehe

Salmia on October 22, 2010 at 4:05 PM said...

sikit2 tembak..

Softtouch [Hanim] on October 22, 2010 at 4:28 PM said...

gila kuasa kot polis tu..dia igt dia polis dia besar ker...gila!

ctpayong on October 22, 2010 at 5:14 PM said...

kalau dah kemaruk sangat nak menembak, suruh mereka masuk acara menempak di temasya sukan olympic nnt.

tengok..handal ke tidak???

PinQib on October 22, 2010 at 5:21 PM said...

skrang kan polis dah leh bunuh orang. sbb tu macam terel jer kalau polis tembak3 ni.. xda kesian belas

Check out on these:!

Latest entry di:
Teknik Seks: Ikat dan raba!
Header guna adobe. Pinky!

eeeda on October 22, 2010 at 5:52 PM said...

ooo...lupa skrg nie semua bujet dicut... so en polis nie dah tak dapat peruntukan untuk latihan menembak. So bila dah gian nak menembak nie lah bahananya.

relevan on October 22, 2010 at 6:35 PM said...

Nasib tak jadi polis dulu..

eiela on October 22, 2010 at 8:15 PM said...

bahaya lah polis sekarang, kejap2 nak tembak. tau lah ade senjata janganlah salah guna kuasa.

abu muaz on October 22, 2010 at 8:48 PM said...

dekat pusat latihan ada diajar macam tu ke? atau polis kita terlalu terbeban dengan kerja atau gaji rendah atau bajet baru ni tak bagi bonus atau... berapa banyak atau daaaaaaa.... kang aku tembak kang!!

::alwaniamalini:: on October 23, 2010 at 2:37 PM said...

baru baca pasal ni. bodoh punye polis, suka2 hati...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting