Sunday, October 24, 2010

BaPa Di kurunG Dua anaK DaLam GaraJ kereTa : anaK maCam Ini PaTuT Di seMBeLih Dan BaLinG Ke DaLam KanDanG harImaU. TiDak seDar DiRi...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Photobucket

Kurung bapa dalam garaj berkunci. Di situlah dia makan. Di situlah dia tidur. Di situlah dia membuang air besar dan kecil.

Makan dan minum atas simpati jiran.

Erhmmm.. Minta di jauhkan dari kita perbuatan keji macam ini. Walau apapun masalahnya ibu dan bapa tidak patut mendapat layanan sehina ini.

Sumber gambar dan berita dari Bharian.

Nota kakitanganku : Simpang malaikat 44. =))





3 kUs-kUs:

twinkle twinkle on October 24, 2010 at 9:39 AM said...

kesianya sgt kurus

fiza on October 24, 2010 at 9:51 AM said...

kesian kat dia.. walau apa pun yang dia dah buat.. dia masih seorg ayah yang perlu dihormati...
tp kan... secara x langsung meggabarkan yang oenduduk situ x peduli pun.. dorg amik tau n wat aduan pun bila tahan bau busuk coz pakcik tu membuang kat situ..
agaknyer klu kat garaj tu ada toilet.. berita ni mesti x kuar kan?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ on October 24, 2010 at 12:17 PM said...

nauzubillah..
ade gak anak cam tu ek..
adus!!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting