Tuesday, October 05, 2010

KePriHaTinan MenYeLamaTkaN saTu nyAwa : kasiH sayanG tiaDa BaTasaN

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:30 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jika ada yang bergelak ketawa atau mempersenda jika berhadapan situasi ini, namun dua kanak-kanak berhati mulia ini mengambil langkah yang tepat. Menyelamatkan seekor anjing yang mungkin akan hanyut dan mati lemas.

Nota kakitanganku : =))





13 kUs-kUs:

cik syazni on October 4, 2010 at 9:14 PM said...

usaha yang murni :')

Kak anie on October 4, 2010 at 9:44 PM said...

...macam dalam iklan tu... hati yang suci sukar dicari...

Shu Shinju on October 4, 2010 at 9:50 PM said...

sungguh mulia hati mereka....

Tuah said...

Bagus budak2 ni. Semuanya bermula dr didikan ma bapak.
Kat mana lokasi kejadian ni cik ted???

♥ Xett Hereen ♥ on October 4, 2010 at 10:58 PM said...

nak nanes la tgk gamba neh.

terharu gile.

sangat baek hati......

eeeda on October 4, 2010 at 11:11 PM said...

Nilai murni kasih sayang kepada binatang yang cuba diterapkan berjaya digunakan dalam kehidupan.

Kyuubi_85 on October 4, 2010 at 11:28 PM said...

sebab kasih sayang itulah yang terbesar.. tanpa kasih syg hidup tidak bererti

princessayang on October 4, 2010 at 11:30 PM said...

budak2 besar macam ni la kita kena ajar sayangkan haiwan tak kira la anjing ke kucing ke..
tak la disepak2 haiwan tak berdosa tu..
untung mak bapak budak berdua ni..

b i n t a n g on October 4, 2010 at 11:56 PM said...

comelnya mereka :)

akmalhilmi on October 5, 2010 at 12:50 AM said...

kasih sayang :)

Wanita Mutalib on October 5, 2010 at 8:38 AM said...

bagusnyaaaa :)

Anonymous said...

ati mulia sungguh budak2 ni...
kasih cyg yg xterbatas walaupun kepada binatang~
ooo adore sgt..suka baca blog awak..maybe byk entry pasai kuceng..sbb am cat freak jugak :P

Dakwat Basah! on October 5, 2010 at 9:35 AM said...

real savior.terigt kisah seorg pelacur memberi minum anjing yg kehausan.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting