Saturday, October 09, 2010

DuniA kHayaLan Dan MuzikaL DaLam MaGika MengHiburkaN.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:01 AM
Photobucket


Ahad lepas berkesempatan tengok Magika setelah di belanja oleh seorang yang baik hati. (Kena puji lebih nanti boleh belanja lagi) Hik... hik... hik...

Menghiburkan. Tapi aku rasa sistem bunyi agak tenggelam sedikit. Tutur dan dialog agak perlahan tidak berapa jelas.

Tapi sayangnya aku salah pilih 'seat' dan kesilapan itu sering membuatkan kami ingin ketawa dan ianya akan di ungkit-ungkit. Duduk di 'seat' tengah-tengah dan semuanya bersaiz XXL amat menyesakkan dada bila kerusi asyik bergegar dengan gelak tawa.

Ha ha ha ha...

Siapa sudah tengok angkat tangan. Reaksinya?

Nota kakitanganku : Suka watak Aliya dengan Amani. Comel !






8 kUs-kUs:

zool on October 8, 2010 at 10:15 PM said...

tak tgk lagi.. tunggu dah kosong baru tgk kot

Kamsiah yusoff on October 8, 2010 at 10:31 PM said...

kiranya benar2 MAGIK la ya..

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on October 8, 2010 at 10:52 PM said...

dah tengok!

kelakar.

Unknown on October 8, 2010 at 11:49 PM said...

KAWAN2 SEMUA CAKAP CITE NI BEST..NAK TENGOK GAK

Amieynna Amin on October 9, 2010 at 12:13 AM said...

saya sudah tengok..
dan memang best sgt..
suke kualiti gambar yg cantik.
saya terpesona dengan kecantikan maya karin dan vanidah imran..
so lovely!!

m4rilyn on October 9, 2010 at 3:39 AM said...

dah khatam

since nie percubaan pertama KRU saya rasa dah cukup nagus,tp perlukan banyak lagi pembetulan.

barisan pelakon sangat sesuai,esp watak PGL,pembantu PGL,hang2 semua dan bawang putih n merah.

tu pendapat saya. sekian

Softtouch [Hanim] on October 9, 2010 at 8:24 AM said...

ala tak tgk lagi....jeles!

Unknown on October 10, 2010 at 3:04 AM said...

eh2 ari sama lah p tngok crte nie..tp sy tngok kat MBO skudai..hek2x..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting