Wednesday, October 13, 2010

HakaK GiGiL 'GeLPreN' Dak iTaM : akU Tak TaHuLah, akU BeLa kucinG aTau anak HarimaU kuMBanG sEBaB Dia sEmakIn MenGGanas akHir -akHir iNi!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:05 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Aku tunaikan permintaan kamu yang sudah sekian lama mendambakan 'gambau' Dak Itam yang terkini. Aku paksa dia 'posing maut' semata-mata untuk menjayakan sesi fotografi ini. =))

Dia sudah tidak lagi comel. Penuh parut seluruh badan. Mengusapnya macam aku belai seekor kata puru. =))

Tabiat buruknya yang paling ketara sekarang ada dua.

Pertama : Akan menggigit kaki kita bila lambat beri makan. Kalau dia sudah mengiau-ngiau, kau masih mahu terkayang-kayang depan dia tanpa beri dia makan, sediakan saja kaki untuk dia cengkam dan gigit.

Kedua : Kaki gaduh. Selain Dak Oghen yang menjadi musuh ketatnya, Dak Tom juga sudah terlibat sama. Pantang bertentang mata pasti di gertak-gertaknya Dak Tom sampai budak itu terjerit-jerit.

Oh! Dak Itam sudah semakin dewsa. Dari besar tapak tangan aku bela sampai tapak tangan aku pun kau nak gigit ya??

Nota kakitanganku : Gangster kampung!! =))





5 kUs-kUs:

m4rilyn on October 13, 2010 at 1:01 AM said...

muka pun dah ganas.

takotnyaaaaaa

Bwekkk~

en_me on October 13, 2010 at 3:49 AM said...

ganassz tewww..

chekdenoor on October 13, 2010 at 7:24 AM said...

Salam .....

jom joint blog baru chekdee di www.butik-sayang.blogspot.com

Shopping mata pun ok......

Just a random girl... on October 13, 2010 at 10:08 AM said...

Hahahahaha, comel comel comel, huhuhuhuhu, bestnya, kadang2 kalau kita stress, main dengan kucing kesayangan terus hilang semua masalah dan stress. :)

norliza_osman on October 14, 2010 at 11:01 AM said...

dasat tul dak itam nih.. tapi tetap maintain macho tu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting