Saturday, October 23, 2010

sayA suDah BeLa kucinG 'MenkOn'. SiLa PercayA. 'menkOn!!' NamanyA Dak eM!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Ini kucing 'menkon' yang di maksudkan. Namanya Dak Em.


Photobucket

Sila baca 'menkon' ya? Bukan 'Mainecoon'. Ha ha ha...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ini adalah salah satu dari 5 beradik. Aku ambil yang ini. Along suka sangat yang ini. Bukan yang ini sahaja. Ada 2-3 ekor lagi dia sudah pesan jangan bagi 'adopt'. Banyaklah cantik muka dia. Ha ha ha ha...

Dalam 5 beradik hanya dia yang berbulu lebat macam ini. Yang lain-lain ada yang tercacak-cacak. =))

'Adoption' masih di buka untuk 3 ekor yang lain. =)) Tapi maaf, aku tidak mengamalkan siapa yang tanya dahulu, tapi siapa yang 'confirm' dahulu. Ini kerana ramai yang tanya tetapi tidak pasti. =)) Suruh rezab, aku minta maaf. Rezab kalau tidak pasti, aku tidak dapat mahu penuhi. =)

Nota kakitanganku : Tak dapat 'mainecoon' dapat 'menkon' pun oklah!! =))





10 kUs-kUs:

Tuah said...

Yg pntg bunyinya sama. Ada 'kon2' jugak kan :))
Mudah2an mereka semua gembira.

beautiful_rose on October 22, 2010 at 9:20 PM said...

comel siooottt......
geram rasa nak gigit =p

Ryan Valentine on October 22, 2010 at 9:26 PM said...

cuuuuuuuuuuuuuutttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geram geram!!!!

Dee on October 22, 2010 at 9:45 PM said...

cutenya..jgn bg org lain..comel sgt2..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 22, 2010 at 11:09 PM said...

kiutttttttttttt

Cat-in-Sydney on October 23, 2010 at 2:27 AM said...

Mainecoon aka menkon....yang penting, he's so cute!!!! purrr....meow!

sonata anak kancil on October 23, 2010 at 9:42 AM said...

macam sama je kucing kita ! he3x

meowwmania on October 23, 2010 at 11:38 AM said...

hehehe...comel la budak menkon nih, tiut sgt!

umi_e on October 23, 2010 at 11:44 PM said...

Salam...sukanya tengok dia...

TheHepiTeddY on October 25, 2010 at 1:43 PM said...

janji ade kon dannnn sangattt cumil....geramnye,rase nak culik.. ;p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting