Monday, October 18, 2010

'MonDay' yanG TiDak BeraPa 'BLueS' . Hari InI CuTi ReHaT. TeLeFoN RosaK. SePi TanPa KameRa. Nak PerGi BeLi sekEJaP!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:03 AM
Beli telefon bimbit macam beli gula-gula. Ekekekkeke... Bila telefon rosak, tiada apa yang perlu di gelabahkan cuma 'mati kutu' bila tidak dapat guna kameranya sahaja. Aku lebih suka guna kamera telefon dari kamera biasa sebab nampak mudah sangat.

Hari ini cuti. Banyak urusan.Mahu 'hidupkan' lesen. Mahu ke bank urusan tandatangan Bos baru. Mahu cuci mata tengok telefon bimbit. Kalau ada yang berkenan sambar satu. =))

Aku suka Nokia 6700 slide. Tapi sebiji pula dengan yang aku guna sekarang Nokia6200 slide. Apa yang menariknya 6700 kameranya 5 megapixel. Kalau yang baru Nokia c3 macam gemuk sangat rekabentuknya. Ekekekeke... X3 pula tidak menarik sangat.Ekekekeke. Banyak songelkan?

Tengoklah dulu. =))

Ada cadangan?

Nota kakitanganku : =))





11 kUs-kUs:

[s][u][e][h][a][n][n] on October 18, 2010 at 9:06 AM said...

aku pun suka nokia 6700 slide tu...ko beli la..sebb aku x dapat beli dulu huhuhu

fiq on October 18, 2010 at 9:14 AM said...

iphone 4 =)

Salmia on October 18, 2010 at 9:18 AM said...

sambar iphone terus!

Softtouch [Hanim] on October 18, 2010 at 9:50 AM said...

entah yer tedi...yg mana latest skrg kot tedi..ikut trend...

gadisBunga on October 18, 2010 at 10:02 AM said...

yg penting jgn amik tac skrin. susah!!!

Wanita Mutalib on October 18, 2010 at 10:40 AM said...

te baru angkat c3 heee :p

lupie on October 18, 2010 at 10:51 AM said...

Heheheh - beli yg macam bekas air tu.
Sure cun!

Rowena Chasez on October 18, 2010 at 11:19 AM said...

heheee..
aku minat sony lagi...
huuuu~
nokia tak sgt..
:)

Aini on October 18, 2010 at 12:03 PM said...

angkat public phone la..hehe.. Gurau. Minat sony jugak =)

e.t.t.y on October 18, 2010 at 8:11 PM said...

ye. beli je 6700 tu. sebab kita pun pakai dan sgt berpuas hati. gambar cantik.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 18, 2010 at 9:39 PM said...

blackberi la apa lagi

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting