Monday, October 04, 2010

suDah JaTuh CiNTa. TaPi sayanG TiDak DaPaT Bawa PuLanG. TenGok Dari JaUh!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:23 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Lawatan kali ketiga. Suasananya masih seperti kali pertana aku datang. Kotor dan tiada penjaga. Aku tidak tahulah waktu kerja dia pukul berapa. Lain kali kalau mahu datang aku perlu telefon dahulu.

Mahu sangat jumpa si penjaga pusat ini. Mahu tanya kenapa kotor sangat persekitaran sedangkan bangunan sudah okey.

Gambar di atas ini, seekor kucing yang betul menarik hati. Jantan aku rasa. Dia ikut sahaja ke mana aku pergi. Ala-ala macam kucing siam. Warna coklat. Cantik kalau di bela dan di jaga dengan baik.

Tapi apakan daya. 15 ekor yang menunggu di rumah menghalang aku membawa dia pulang. lebih-lebih lagi jantan. Jadi mangsa Dak Itam sahaja jawabnya....

Nota kakitangan : Lihat dari jauh....





11 kUs-kUs:

etty said...

mcm si kadik.

Softtouch [Hanim] on October 4, 2010 at 9:32 AM said...

xde pnjaga lagi...kene komplen ni tedi...sian kucing2 tu...

meowwmania on October 4, 2010 at 9:34 AM said...

keadaan masih sama? :(

harap ada yg prihatin ekk

Salmia on October 4, 2010 at 9:56 AM said...

mcm lain je kucing tu tedi..

ctpayong on October 4, 2010 at 11:32 AM said...

tu yang akak takmo holiday lama2...hati dok ingat diaorg aje..mcm tak percaya nak hntr mereka kat sana.

Dee on October 4, 2010 at 12:45 PM said...

kucingnya cantik..tp kt umah tedi pun dh byk kan..belum ada rezeki kot nk bela dia..

Liliyuli on October 4, 2010 at 12:55 PM said...

kucing rumah tedi ada 15 ekor sudah? pergh! banyak tuuu..tahniah

~LP Lum~ on October 4, 2010 at 1:01 PM said...

salam tedi~

hehehe... cntik kaler dia ted.. :)

tukang karut on October 4, 2010 at 1:12 PM said...

kucin jer 15ekor,rimau tkde lgkan kt umah?

Faarihin on October 4, 2010 at 1:37 PM said...

singgah2 la slalu kat situ..

umi_e on October 4, 2010 at 2:48 PM said...

Salam...

Kesiannya... apakan daya keadaan tidak mengizinkan untuk mengambilnya kan...

*ambil jelah dia... bila dah 'dikasikan' pasti dak itam tak akan ganggu*

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting