Thursday, October 14, 2010

18sG : waJah MeLecur sePerTi TerBakar seLePas MinUm Tonik TeNaGa DenGan UbaT TaHan sakiT : DasyaT!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 AM
Photobucket

Photobucket

Aduhai! Ngeri pula aku tengok gambar muka budak ini. Macam di bakar tapi sebenarnya ianya melecur sendiri.

Perna dengar juga dulu Coca-Cola ke apa kalau di letak Panadol boleh terjadi sesuatu yang di luar fikiran kita. Kadang-kadang macam biasa saja kita tengok air atau ubatan ini, tapi bila di campur itu yang lain jadinya.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Macam-macam.






8 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on October 14, 2010 at 10:11 AM said...

agaknye ubat tu tak sesuai untuk beliau nih kot.....

berhati-hati la yee...

Dee on October 14, 2010 at 10:56 AM said...

eee..ngerinya..jgn suka2 campur..

Eye_nee on October 14, 2010 at 11:21 AM said...

Takut la pulak nak mkn ubat..tak pasal2 jd cam ni...

Liliyuli on October 14, 2010 at 11:29 AM said...

uiiiiii....seram seram..

Watierman, rmanbkr on October 14, 2010 at 11:31 AM said...

Salam Dik...tu nak dijadikan sebab musabab ....adalah tu alahannya tu...!Jadikan iktibar!

Chika on October 14, 2010 at 12:33 PM said...

Alahai... kesiannya. Ngeri tgk. cian adik ni. harap2 boleh la pulih spt sediakala...

iman on October 16, 2010 at 12:17 PM said...

ini adalah dinamakan 'steven johnson syndrom" jgn lah mkn ubt2 herba..brcmpur dgn ubt hospital..so dangerous!

iman on October 16, 2010 at 12:17 PM said...

ini adalah dinamakan 'steven johnson syndrom" jgn lah mkn ubt2 herba..brcmpur dgn ubt hospital..so dangerous!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting