Thursday, October 14, 2010

TikuS yanG TerLomPaT-LomPaT iTu aDaLah akU Dan MereKa : Bos cuTi sePuLuH haRi meLancOnG kE ChinA! HoyE!! MeRdEkA!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Bos aku cuti panjang pergi ber'poya-poya' ke China meninggalkan kami dalam keadaan serba kekurangan. Ekekekkeke..

2 komputer rosak. Mesin photostat juga K.O!! Mesin faks tinggal nyawa-nyawa ikan. Aduhai.. Sabar sajalah!!

Dia seronok bercuti kami yang terpaksa fikir, mahu campak atau bakar semua yang rosak ni? Ekekekekeke...

Selamat hari Khamis .

Nota kakitanganku : Atau hantar muzium?






8 kUs-kUs:

ejaMaria on October 14, 2010 at 8:06 AM said...

bakar!... bakar!... bakar!...

"myheart"-abieyazaly- on October 14, 2010 at 8:56 AM said...

Amboi siyokkk depa no,lompat sakan la..

***antaq muzium hehehe...

Rozita on October 14, 2010 at 9:17 AM said...

selepas boss u balik, suruh je dia beli yang baru semua tu..
kita tengok..ada yg kena pelempang tak?
ha ha ha

Salmia on October 14, 2010 at 9:19 AM said...

wah syiokkkk!

atty's on October 14, 2010 at 9:26 AM said...

rasanya muzium pun tak terima kot..
hancur kan je terus..nanti bos balik mesti dpt baru..punyerrr.

asilahmuhajer on October 14, 2010 at 9:34 AM said...

kirim kat bos beli yang baru. tapi nanti kalau dia belikan yang made in china camne plak?

[s][u][e][h][a][n][n] on October 14, 2010 at 9:45 AM said...

sabo la tedi ngn bos kamu....wahhhhhhhhhh merdeka la korang erk bos xde :p

~mrs azmi~ on October 14, 2010 at 10:31 AM said...

campak dalam lombong buat tukun!

ehehehe...

salam ziarah

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting