Wednesday, October 13, 2010

BaPa 'TeNsiOn' GigiT aNaK Di PenJara emPaT PuLuh BuLan :HaBiS HukuMaN PenJaRa siLa hanTar Dia kE ZoO UnTuk Di JaDikaN HaBuaN HaRimaU yanG 'TeNsiOn'.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:05 PM
Photobucket

"Saya geram, saya tension, saya gigit anak saya", kata seorang bapa ketika merayu di Mahkamah Majistret Kajang hari ini supaya dikenakan hukuman ringan selepas mengaku mendera anak perempuannya yang berumur tiga bulan.

Dia fikir dia punya 'tension' saja. Dia tidak fikir 'tension' harimau atau gajah di zoo yag setiap hari perlu buat persembahan untuk tontonan ramai.

Bapa yang ini memang tidak boleh di harap. Punyalah banyak nasi di rumah, anak juga yang dia mahu makan!!!

Sumber berita di sini.
Nota kakitanganku : 'Tarak' guna punya 'bapak'!!





8 kUs-kUs:

Linglung on October 13, 2010 at 8:30 PM said...

bapak budak ni patut kena hukum lebih dari setahun penjara..jadi bapak pandai, nak jaga tak reti...ye dak?

Softtouch [Hanim] on October 13, 2010 at 8:50 PM said...

boleh x nk ckp bodoh bapak bdk tu?geram sgt!

J.M.R on October 13, 2010 at 9:40 PM said...

agak2 apa rasa ek anak tu..seb baik tak panggang luh..:-p

ctpayong on October 13, 2010 at 9:46 PM said...

patut pun campak kat kandang ghimau...

Murni on October 13, 2010 at 11:03 PM said...

cisss...geramnya..

relevan on October 14, 2010 at 8:23 AM said...

Kenapa tak gigit emak budak tu..

"myheart"-abieyazaly- on October 14, 2010 at 8:58 AM said...

ish..ish..bnyknya org 2 gila kat malaysia ni...

asilahmuhajer on October 14, 2010 at 9:45 AM said...

makin menjadik2 plak mak bapak sekarang ni. macam takde otak.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting