Wednesday, October 20, 2010

GaDis Di CuLik, KeLuarGa DakwA anGkaRa TunanG : TenGok waJah TunaNg Dia, aDa ciRi-CirI KeseDihaN aTau seDanG TersenyUm siNis PenUh sinDiraN?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:33 AM
Photobucket

Pada pandangan mata aku dia sedang tersenyum sinis sambil menunjukkan mesej terakhir yang di hantar tunangnya yang di laporkan di culik ketika membeli belah persiapan perkahwinan. Tidak nampak riak sedih. Aku fikir positif, mungkin dia memang tenang orangnya.

Namun keluarga kepada mangsa mendakwa kehilangan anak mereka merupakan sesuatu yang di rancang oleh tunangnya sendiri. Pautannya boleh di baca di sini.

Aku harap kes ini berakhir dengan sesuatu yang menggembirakan bukan dengan kesedihan. InsyaAllah.

Nota kakitanganku : =))





22 kUs-kUs:

||| PöJìé PööH ||| on October 19, 2010 at 9:22 PM said...

Kenapa nak main tuduh2, ada bukti ker..
Ehh Cik Tedi kenal saya lagi tak??

Love,
PojiePooh Abdullah

Cik Liyana on October 19, 2010 at 9:29 PM said...

gaya dia macam senyum penuh sindiran, senyum penuh makna macam citer endon!! Ehh...en. pojie kat atas tuh nape? bengang sb penaah buat ke cik tedi? kompius saya..haiiihh

Kyuubi on October 19, 2010 at 9:44 PM said...

moga semuanya ok.. muka dia tu mcm rilek je.. x risau apa pun

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 19, 2010 at 9:59 PM said...

hmm macam2 betul la

Miss ... on October 19, 2010 at 10:05 PM said...

a'ah muka dia pelik hehehe

Epul Azimi on October 19, 2010 at 10:09 PM said...

muka takde rase risau,mmg patut dituduh.......ishhhh

ezzu on October 19, 2010 at 10:13 PM said...

hahaha...muka tunang tenang gila....mc xde kaitan lgsung dgn bdk perempun tu..hehehe
ataupun tunang die sedang seronok nk msuk papers...hehehe

saya_arief on October 19, 2010 at 10:14 PM said...

macam2 hal sekarang ni..
terok betol..

AROL DSHW on October 19, 2010 at 10:44 PM said...

ha'ah. arol sokong cik tedi dan cik liyana! nampak macam tunang dia sedang tersenyum sinis jek. sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. harap Rozaliya berada dalam keadaan yang selamat. :)

sI tEDI on October 19, 2010 at 11:43 PM said...

jgn salah faham dengan pojie semua. ekekekeke.. dia gurau jek. mana nak lupa dak pojie ni. =))

nasarudin on October 20, 2010 at 2:44 AM said...

mungkin juga la..kita kena tunggu la..hihih

SYANI on October 20, 2010 at 7:49 AM said...

Ha'ah la muka dia cam tak sedih pun... Kalau cool pun takkan muka camtu??

Hazzy Ishak on October 20, 2010 at 8:03 AM said...

kalau tunang dia culik lambat laun tahu juga. sampai bila nak simpan kan

a.z.r.i.n.a.03.07 on October 20, 2010 at 8:19 AM said...

muka cam slamba aje tunang dia tu..

macam-macam sekarang ni...

relevan on October 20, 2010 at 8:26 AM said...

Payah juga nak buat andaian ni..

[s][u][e][h][a][n][n] on October 20, 2010 at 8:58 AM said...

mudah2han akan berakhir la kes ni..

Jelly Beku on October 20, 2010 at 9:03 AM said...

ah..teringat plak citer seorang pemain bola sepak tuh yang wat bender yg same...kalau x silap i

Rozita on October 20, 2010 at 9:06 AM said...

ada tunang pun susah ye..tkde tunang pun susah juga

Rozita on October 20, 2010 at 9:06 AM said...

ada tunang pun susah ye..tkde tunang pun susah juga

umi_e on October 20, 2010 at 9:58 AM said...

Salam...

Mula2 baca berita kehilangan Rozaliya, kak e jadi terfikir, kenapa budak perempuan tu tidak pergi berlindung ke dalam kedai atau pergi ke tempat yang ada orang apabila dia diekori, sempat nak msg tunang suruh datang cepat... Macam tak boleh terima akallah pulak...

* pernah diekori anjing, cepat2 berjalan di kawasan banyak orang dan masuk ke dalam kedai di tepi jalan hehehehehe -> phobia dengan anjing :p

Amieynna Amin on October 20, 2010 at 10:31 AM said...

siap angkat kening lagi..

PinQib on October 20, 2010 at 10:44 AM said...

hrp gdis tu wont end up like nurin, sharlini or others, amin

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting