Tuesday, October 12, 2010

Dak Tom : GenaP Dua BuLan akU amBiL kamU DarI JaLanaN. syuKur, kamU siHat, akTiF Dan ceriA. ALhamDuLiLLah...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 PM
Photobucket

Ini hari pertama aku bawa dia pulang selepas aku ambil dari tempat letak kereta Hospital Besar Melaka. 11 Ogos 2010. Aku namakan dia Dak Tom.

Photobucket

Dia hari ini. Genap 2 bulan aku jaga. Alhamdulillah. Terlalu aktif dan suka bergurau. Kawan baiknya lain tak bukan adalah Pakcik Dak Oghen yang sangat baik hati. Selalu tolong Dak Tom 'menggromming' diri. =))

Nota kakitanganku : Terubat kerinduan bila kenang mereka yang tiada....






7 kUs-kUs:

meowwmania on October 12, 2010 at 9:02 PM said...

dak tom jgn nakal2 taw....nasib kamu jauh lebih baik dr kcg jalanan di luar sana :)

Tuah said...

Dak tom yg suka tdo dgn berbagai2 aksi yg boleh buat mommy kamu tersenyum gembira. Mudah2an dak tom akn makin sht, ceria, menggembirakan. Jgn nakal2 ye dak tom.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 12, 2010 at 9:33 PM said...

hehe. comel

Anonymous said...

pengubat rindu

Sharz on October 13, 2010 at 12:07 AM said...

mmg rase happy sgt bile tgk dorg boleh berkasih syg kan...rase nk nangis pon ade bile terkenang kucing yg dah tiada...bergenang jugakla air mata...sebab mengharap boleh tgk semuanya berbaik-baik... =)

Just a random girl... on October 13, 2010 at 10:09 AM said...

Aaaaahhhh, comel comel comel, i like this pic! <3

Softtouch [Hanim] on October 13, 2010 at 10:52 AM said...

besar dah yer...bagus bagus..bertambah ensem nnti

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting