Monday, October 25, 2010

kaTa emyLia RosnaiDa GeLaraN DaTuk AC MizaL TiDak Di Tarik : ITuLah.. Lain kaLi JanGan awaL-awaL PukuL CananG. sekaranG PenaT maHu meNJawaB!! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:30 PM
Photobucket

Ini kenyataan Emylia Rosnaida mengenai gelaran Datuk AC Mizal. Jika ada yang tidak tahu Emylia ialah isteri kepada AC merangkap pengurus sekali. =)) Pautannya di sini.

Bila sebahagian nama penerima pingat dari Sultan Pahang di umum, aku juga tercari-cari nama AC, tetapi tiada. Wah! Ada majlis penganugerahan kali kedua rupanya. Itu kata Emylia yang menurutnya akan di adakan pada bulan Dusember nanti. =))

Kita tunggu dan lihat sajalah sambil berfikiran positif. =))

Sumber gambar dan berita dari Mstar.

Nota kakitanganku : Datuk TeDi. =)) hik hik hik..





13 kUs-kUs:

atty's on October 25, 2010 at 9:39 AM said...

Kalau betui.kita ucapakan tahniah ler..

Kak Anie on October 25, 2010 at 10:02 AM said...

Hmmm...betul ke ada penganugerahan bulan Disember nanti... sempena apa pulak?

Ibu Fatin on October 25, 2010 at 10:04 AM said...

hihihihi

Softtouch [Hanim] on October 25, 2010 at 10:05 AM said...

maksudnya belum konpom lah yer dpt datuk..tulah lain kali jgnlah hebah2 kan dulu..buat malu jer..

Dee on October 25, 2010 at 10:09 AM said...

benda x pasti jgnlah announce awal2..nti buat malu je kan..kalo betul2 dpt..tahniah diucapkan..

ikan emas on October 25, 2010 at 11:33 AM said...

biasanya list nama keluar sekali aja...majlis aja buat 2 atau 3 sesi..

tak tau la kes AC@ pahang ni

Qaseh on October 25, 2010 at 11:42 AM said...

macam2 kan..artis xlari la drpd benda ni semua...

ainzuryn on October 25, 2010 at 11:44 AM said...

atas dasar apa ye ac diberi penghargaan sebegitu rupa?? macam tak sesuai jer...huhu.

ejaMaria on October 25, 2010 at 12:40 PM said...

kuang... kuang... kuang...

Yunus Badawi on October 25, 2010 at 12:52 PM said...

kalau buat sampai 4-5 sesi mungkin aku pun dapat jugak kot hehehe

Rozita on October 25, 2010 at 1:17 PM said...

si Emylia tu yg tak sabo nak jadi Datin. Datin perampas laki org
ha ha ha

black_mel on October 25, 2010 at 1:30 PM said...

yup2..tunggu dan lihat..datuk black mel pun ok..hehe..

deena awanis on October 25, 2010 at 1:45 PM said...

ayah aku pun baru dapat title "datuk" jugak..=D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting