Saturday, October 30, 2010

TinGGal seruMah TaPi TiDak BuaT aPa-aPa : Oh! Okey! Dia suDah BerceraI TeTaPi TinGGaL serumaH. TiDur asinG-asinG. saLah kE? arTis kaTa BoLeh Tau!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

Menurut Aida, dia terpaksa membiarkan Joe tinggal bersama untuk memberi peluang kepeada bekas suaminya itu mencari rumah baru.

"Dah 10 tahun kami bersama, takkan saya tidak berhati perut menghalaunya keluar. Saya memberi tempoh kepada Joe untuk mencari tempat tinggal baru.

"Saya tahu ada beberapa media yang gosipkan tentang kami. Walaupun kami tinggal serumah, saya masih lagi menutup aurat, malah kami tidur belainan bilik.

"Bukankah saya sudah "berhijrah"? Perkara-perkara sebegini sudah semestinya saya titik beratkan.

Okey!!!

Kelakar pun ada kenyataan dia ini.

Senyum saja. =))


Sumber gambar dan berita Mstar.

Nota kakitanganku : erhMmmMM.. (Sambil urut-urut dagu!! )





19 kUs-kUs:

al-lavendari on October 30, 2010 at 2:06 PM said...

nasib baik dia tak kata:

"walaupun kami tidur sebilik, tapi kami tidak ada melakukan perkara2 yang sumbang"

sarah shafie on October 30, 2010 at 2:21 PM said...

hadoi..dunia artis kn..

Rozita on October 30, 2010 at 2:23 PM said...

penghijrahan nya baru separuh jalan. masih belum sempurna. yg peliknya, tak kan perkara basic mcm tu pun tatau :)

dotblogspotdotkom on October 30, 2010 at 2:30 PM said...

apa yg kita nampak... dengar... baca... adalah cermin....

hari nih org buat kita cemuh.... mana la tau dalam tak sedar.. ada sedara mara.. suku sakat kita yg buat....

istighfar... moga ALLAH menjauhkan dan menhindarkan perkara macam nih berlaku pada umat islam...

ainzuryn on October 30, 2010 at 2:40 PM said...

kenyataan tu hanya sesuai untuk untuk anak kecil yang tak paham apa-apa. Kalo dah bole duduk serumah watpe nak cerai? kat luar rumah pun belum tentu tutup aurat takkan dalam rumah dia tutup aurat. dia tahu ke apa tu aurat? atau yang dia maksudkan tu hanya berpakaian sopan. heee....memang agak kelako tapi harus dibetulkan! serius...

chentaMAYA on October 30, 2010 at 2:45 PM said...

auww! mcm2 la!

norliza_osman on October 30, 2010 at 2:47 PM said...

diaorang memang bengap kalau berkata-kata.. HUH!!

azieazah on October 30, 2010 at 3:22 PM said...

Alangkah baiknya kalu dia langsung tak buat apa-apa statement...

relevan on October 30, 2010 at 3:45 PM said...

Lagu satu peristiwa pelik telah berlaku..

ashie023 on October 30, 2010 at 3:53 PM said...

hurmmmmmm....dunia artis...

deena awanis on October 30, 2010 at 4:36 PM said...

kalau masih boleh tinggal sebumbumng,rujuk semula jer..kan lagi baik??huuhu..

cikgu isza on October 30, 2010 at 5:41 PM said...

saloam tedi,
takde salahnya sebab dia masih dalam tempoh edah..

Lelaki Ini on October 30, 2010 at 5:54 PM said...

uiks!!!
boleh kew?????

SalTesoro on October 30, 2010 at 5:59 PM said...

Yang HARAM tetap HARAM...jangan sesekali mengHALALkan yang HARAM.... Kalau Allah turunkan bala...bukan dia sahaja yang kena....

Wanita Mutalib on October 30, 2010 at 6:41 PM said...

dia buat lawak kan?

:p

Mr.Ix on October 30, 2010 at 6:54 PM said...

klu ikut hukum memang boleh tinggal bersama klu sudah lafaz cerai tapi kena dalam tempoh 'iddah la.....

ULtradya on October 30, 2010 at 8:10 PM said...

masa mereka tinggal serumah diorang aida masih lagi dalam tempoh edah kn...

Faezah Hannah Al Baj on October 30, 2010 at 9:24 PM said...

nak kiamat..memang mcm tu..

Dakwat Basah! on November 1, 2010 at 9:49 AM said...

kenapa ramai artis pandai buat lawak.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting