Friday, October 22, 2010

NamA Dia KunyiT : si KakI KuNinG yanG CeriA Dan LincaH. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 AM
Photobucket

Ini gambar hari pertama. Selepas mandi dan bersihkan dia. Aku bawa ke Jabatan Veterinar ke esokka harinya.

Alhamdulillah. Masuk hari ke empat di sini, dia sudah dapat sesuaikan diri dengan 9 ekor anak kucing yang lain. Syukur. Sudah tidak marah-marah lagi. Jika sebelum ini Cik Kerm beritahu dia kelihatan lemah dan macam sudah meninggal ( he he he he) hari ini dia sebaliknya.

Terloncat-loncat gembira. Bergurau senda. Makan pun berselera. Aku bagi Royal Canin dan susu. =))

Aku buka untuk 'adoption'. Maklumlah sudah ada 10 ekor anak kucing =))

Nota kakitanganku : 10 ekor anak kucing yang kadang-kadang tidak terkawal.





9 kUs-kUs:

pae's faezah on October 22, 2010 at 11:35 AM said...

hehe seronok nyer tgk si kunyit dah sihat..tq cik tedi tlg jage dier..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 22, 2010 at 11:36 AM said...

10 EKOR. HUHU
kalau jaga 10 orang anak, riuh oh

Tuah said...

mmg tidak terkawal. tp kita akan mudah rasa rindu utk melihat gelagat dan kenakalan mereka kan cik ted. tambahan bila masing2 tengah lincah kuat bermain. itulah saat yg menggembirakan.

Lelaki Ini on October 22, 2010 at 11:59 AM said...

huhuhu..
xmo2!
ak xdee duit nk adopt!

Wanita Mutalib on October 22, 2010 at 12:33 PM said...

bestnya..kalau la boleh jenguk diorang..mesti best.... :)

Dee on October 22, 2010 at 2:34 PM said...

lega bila tgk haiwan peliharaan kita sihat kan..

Softtouch [Hanim] on October 22, 2010 at 4:29 PM said...

alhamdulillah sihat dah..mmg original kuning ke bulu kaki dia tu tedi?

PinQib on October 22, 2010 at 5:21 PM said...

kunyit kunyit kunyit ^^
comel nyeer. pasni letak nama lengkuas lak

Check out on these:!

Latest entry di:
Teknik Seks: Ikat dan raba!
Header guna adobe. Pinky!

::alwaniamalini:: on October 23, 2010 at 2:38 PM said...

pernah ada kucing nama kunyit gak. tapi dia kaler oren kuning2.. dah arwah dah pon huhu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting