Tuesday, October 12, 2010

kisaH 10.10.10 yanG PunyA sEJaraH TersenDiri Dan akU YanG MaLas PerGi kerJa PaDa 11.10.10. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Semalaman aku mengemaskini blog hanya berkisar dengan tragedi ngeri kemalangan jalanraya di Lebuhraya Utara Selatan yang mengorbankan 15 nyawa. Al-Fatihah dan Takziah!

Sebenarnya semalam aku cuti. Cuti mengejut.Atau istilah biasanya cuti 'tergempau' kata orang Melaka. Tiba-tiba jadi malas ke pejabat. Tidak bernafsu. Tidak bermaya. Tidak tahu kenapa. Adakah kesan dari tragedi 10.10.10? Tidak rasanya.

Apakah reaksinya jika kebahagiaan dan gelak tawa kita di rentap dalam sekelip mata?

Nota kakitanganku : Hargai sementara ada...





9 kUs-kUs:

Salmia on October 12, 2010 at 9:06 AM said...

moning tedi..
monday blues dah habeh ke? hhaha

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 12, 2010 at 9:15 AM said...

betul betul hargai insan tersayang selagi hayat nya ada

ashie023 on October 12, 2010 at 9:32 AM said...

kenapa malas pergi kerja?report kat bos ko...whhahaha

dotblogspotdotkom on October 12, 2010 at 9:58 AM said...

kita nih selalu sangat tersedar bila sesuatu hilang dari hidup kita...

kita sedar bila sakit...

kita sedar masa susah..

kita sedar bila terlupa....

sesama le kita sedar apa yg ada pada kita sekarang nih....

aNIe on October 12, 2010 at 10:16 AM said...

tEDl...mereka yang pergi dgn tiba2 dlm kemalangan jalanraya akan meninggalkan kesan rindu yang berpanjangan...

Al-Fatihah buat yg pergi...semoga roh mereka dicucuri rahmat

Misz Pinkie Winkie on October 12, 2010 at 10:32 AM said...

smalam tengok berita.
sama-sama meratapi.

lupie on October 12, 2010 at 10:42 AM said...

Life is short....
Appreciate the present ...
Tell everyone around you how much you care for 'em for we will never know...
I pun tak de mood nak keja ...

* HeeBum * on October 12, 2010 at 11:58 AM said...

bila mana sudah smpi masa untuk Allah amik kembali nyawa.. sekelip mata je rasa... hilang.. tiba2 xde.. :( alfatihah..

ettymelladikboy said...

oh akak 11.10.10, kita 12.10.10. hahahah.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting