Monday, October 11, 2010

HiBa DukA haTi seOranG ayaH. EksPresI waJaHnyA BuaT akU meniTis airmaTa. BeraT maTa MemanDanG. HakikaT SuDah TerTuLis, ReDha PaDa keTentuan-Nya...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

Photobucket

PILU: Talib bersama isteri dan anak-anak tidak dapat menahan kesedihan selepas mengecam mayat anaknya, Muhammad Farizuddin Talib, 19, yang menjadi mangsa korban dalam tragedi kemalangan maut bas ekspres di Kilometer 223 Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Pedas, malam tadi. Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam (kanan) menenangkan keluarga mangsa ketika meluangkan masa melawat di Hospital Melaka, hari ini. - Foto NSTP

Dalam Buletin 1.30 juga tunjuk wajah yang sama. Hiba benar hati aku melihatnya. Mungkin ayah ini tidak menyangka anak yang di hantarnya ke perhentian bas dalam keadaan yang sihat walafiat dan sempurna tubuh badan tidak sampai satu jam sudah jadi sebaliknya.

Nota kakitanganku : Nyawa hanya pinjaman





17 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on October 11, 2010 at 4:07 PM said...

sedih pulak baca entry tedi ni

Tuah said...

sayu hati bila berlaku tragedi begini. dlm pada yg bergembira meraikan tarikh 10/10/10, ada yg berduka.

kesilapan org lain, menyebabkan nyawa insan yg xbersalah jd korban.

Al-fatihah dan salam takziah.

Lya Colours on October 11, 2010 at 4:17 PM said...

YA ALLAH sedihnya... =(

zumiela7 on October 11, 2010 at 4:27 PM said...

salam takziah buat sume yg terlibat...

sarah shafie on October 11, 2010 at 4:39 PM said...

sedih jgk..nk nagis je rse..smalam aku hepi tp ade yg sedih..

Uruchimaru @ kf on October 11, 2010 at 4:41 PM said...

hurm...

sdah lalui perasaan itu...

Misz Pinkie Winkie on October 11, 2010 at 4:56 PM said...

istighfar banyak2.
sedih betol tengok.

illafira on October 11, 2010 at 5:03 PM said...

mmg sedih bila tgk berita hari nie...

kella on October 11, 2010 at 5:07 PM said...

Ya ALlah.. sebak juga! Innalillah... takziah untuk keluarga yang terlibat..

Dee on October 11, 2010 at 5:14 PM said...

dee pun sedih..mereka akan ingat smpi mati tarikh ini..10.10.10..seribu kedukaan..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on October 11, 2010 at 5:46 PM said...

memang hiba :(

m.q on October 11, 2010 at 6:06 PM said...

semoga keluarga yg terlibat tabah
menghadapi sgla ketentuan ini

dafFodiLs (",) on October 11, 2010 at 6:56 PM said...

sedih...

Faarihin on October 11, 2010 at 8:34 PM said...

sedih.. Semoga keluarga mangsa tabah hadapi dugaan ini.. Al-Fatihah

J.M.R on October 11, 2010 at 10:30 PM said...

dari Dia kita datang, kepada Dia kita dikembalikan..alfatihah...

Snowwhite Zone on October 11, 2010 at 10:49 PM said...

sebak bc n3 tedi ni.. nasib baik x tgk tv... kalu mau nis pun ... crying...

Nidza on October 12, 2010 at 9:52 AM said...

sebak saya tgk gmbr kat entry awak ni...tak sanggup saya nak tgk live...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting