Thursday, October 07, 2010

Dia BuanG Mayat suamI macaM BuanG samPah BeLakanG rumaH! ToLonGLah! Buat MaLu oranG MeLakA saHaJa! WTH??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Aku rasa isteri dia tidak waras. Tapi kalau tidak waras mengapa boleh kerja sebagai pengawal keselamatan lagi.

Wanita berusia 47 tahun itu di tahan polis selepas dia didapati membuang mayat suaminya yang berusia 76 tahun di belakang rumah di Kampung Solok Pantai, Batu Berendam tanpa melaporkan kematian itu kepada pihak berkuasa.

Aduhai! Buang manusia macam buang sampah!!

Al-Fatihah buat mangsa.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Dia mesti ada otak tapi tiada akal.





18 kUs-kUs:

cik fiza on October 7, 2010 at 8:19 AM said...

sy rasa dia ada masalah mental...

aLya on October 7, 2010 at 8:19 AM said...

pelik2 betol la manusia skunk..
lg2 kat Msia da cam makin ganas..huhu

Wanita Mutalib on October 7, 2010 at 8:32 AM said...

ted| dah oke?

sabar yer?

owh..pompuan tu mental kotttt??

Lya Colours on October 7, 2010 at 8:39 AM said...

batu berendam ??????

ngeeeee

eiffel on October 7, 2010 at 8:55 AM said...

erk????psyco!!!!!




giler takot wey dok ngan org mcm ni...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ on October 7, 2010 at 9:01 AM said...

uish....seram baca....

..nOj.. on October 7, 2010 at 9:13 AM said...

biar betul? kalau tanam ok sket. ni campak je? manusia? isshh isshh

Rozita on October 7, 2010 at 10:08 AM said...

ish..tkde agama ke haper org nih..

ejaMaria on October 7, 2010 at 10:31 AM said...

masaalah... masaalah...

Watierman, rmanbkr on October 7, 2010 at 10:54 AM said...

Salam Dik...manusia di akhir zaman...entahlah....tak tahu nak komen apa lagi!

Rara Nasiha on October 7, 2010 at 11:10 AM said...

mgkin ada sebab dia buat macam tu, cuma silap dia,jalan yg dia pilih utk selesaikan mslah tu je salah.

chekna on October 7, 2010 at 12:16 PM said...

tumpang menyampuk sini ye..

mana tau esok2 dia bleh masuk channel CI nanti...

kella on October 7, 2010 at 12:59 PM said...

ya Allah!

azieazah on October 7, 2010 at 1:01 PM said...

Terlalu marah atau terlalu sedih?

atau terlalu gumbiraa?

Dee on October 7, 2010 at 1:16 PM said...

mental problem kot..

deena awanis on October 7, 2010 at 3:12 PM said...

woohhh..camni punye kes pun ada ke??

thefluffies on October 7, 2010 at 8:59 PM said...

astaga... macam²!

Ms.Lilies on October 7, 2010 at 10:51 PM said...

macam2 pesen org zaman skrg ni...ngeri!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting