Wednesday, August 18, 2010

aJaraN sesaT TenTanG BuFFeReD EarninGs Dan TukaR aLamaT IP unTuk TiPu NuFFnanG?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:04 PM
Photobucket

Ingat lagi `entry` Tips dapatkan BE ini?

Blogger di atas tulis pasal itu. Aku tidak tahu siapa. Tapi jangan salah faham, seperti yang aku tulis itu hanyalah kebetulan sahaja.

Mungkin bulan Ramadhan ini Nuffnang mahu beri duit raya sebab itu murah sangat dia beri BE. Tolong jangan sebar-sebarkan `entry` itu dengan fahaman yang salah. Beri penerangan yang betul okey. Silap haribulan nanti aku pula kena senarai hitam. Ekekekeke..

Tipu dan tukar alamat IP?
Ini soalan yang aku tidak tahu untuk jawab bila ada yang bertanya. Aku tidak mahir. Tidak pakar tentang ini.

Aduhai. Macam-macamkan? Aku pegang pada satulah. Kalau kita mahu pendapatan yang kita terima halal dan berkat, untuk apa menipu? Mahu guna cara kotor untuk tingkat pendapatan? Tepuk dada tanya iman.

Sekian. Harap maklum ya?

Nota kakitanganku : Sesiapa pun boleh dapat BE. Rajin cari tips.





19 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on August 18, 2010 at 2:02 PM said...

skg ni dorg berblog sebab nak kejar duit.iskkk

c on August 18, 2010 at 2:10 PM said...

cikmin belum dapat BE pun dalam bulan puasa ni..padahal trafik mencanak 2k++ sehari..ikut rezeki la kan teddy..pada yang dapat tu..syukur lah..

.::WaNiE::. on August 18, 2010 at 2:11 PM said...

huhuhu

seronok sgt ke berblogging sbb duit :p tak rasa beban ke

cikmin on August 18, 2010 at 2:12 PM said...

tentang buat enty yang nuffnang suka tu pun ada jugak kebetulannya... :P tentang tipu ip tu pulak..cikmin tak mahir.. :P

encHIx laNDax on August 18, 2010 at 2:12 PM said...

alahai~~x payah kejar sgt duit nuff tu..huhu

Mario on August 18, 2010 at 2:16 PM said...

hehe...belasah jela...be ke bukan... aku masih terkial2...biarlah,,,nak seronok2 je ni...

NARDtheNERD on August 18, 2010 at 2:18 PM said...

xbesh la kalau blogger tu asyik cerita pasal duit nuff je.

mana ade nikmat blogging.
hehehe.

Amieynna Amin on August 18, 2010 at 2:22 PM said...

betul2..
bulan ramadhan nuff baik hati..
baru dpt 3 BE sekaligus td..
hehehe...

Salmia on August 18, 2010 at 2:22 PM said...

rezeki msing2

Dee on August 18, 2010 at 2:42 PM said...

yup..rezeki masing2lah kan..xkan pendapatan sy sikit sbb sy x pernah puji nuffnang..xkan kot..hehehe..

Miss Q on August 18, 2010 at 2:42 PM said...

sekali dpt Buffered advert, terus akan selalu dapat, kan?

Queen on August 18, 2010 at 2:49 PM said...

ni bersepah BE..ahaha..tapi ciput je naik...entahla..berserah je kat TUHAN..sambil2 tu berusaha menjadikan blog lebig glamour..lebih up to date...lebih beeessstt..heheheh

farra8979 on August 18, 2010 at 2:59 PM said...

insyaallah, ade rezeki x ke mana, kan.. ^_^

Misz Pinkie Winkie on August 18, 2010 at 3:25 PM said...

rezeki masing-masing.
blog untuk suka-suka.
sambil menyelam minum air.

Papa Hero on August 18, 2010 at 3:44 PM said...

aku pun dapat BE dari Nuffnang..tapi pastu aku tepek ads Advertlet...tiap2 30saat masuk RM0.001 sen..he he he...aku dah jd stalker blog sendiri dah 4 jam dah...adesss...pasni Nuffnang mesti bengang dgn aku...hu hu hu

Zuewairy on August 18, 2010 at 3:57 PM said...

btoi2 sokong cadangan anda.. usaha lbh dpt la..

mier@merr on August 18, 2010 at 5:07 PM said...

letak nuff utk meriahkan je..hehe... tak berniat utk wat pndptn..

I_Hate_Lolipop on August 18, 2010 at 10:40 PM said...

saya buta IT... sekian.

meowwmania on August 19, 2010 at 12:46 PM said...

sy mmg langsung x phm psal nuff nih hehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting