Thursday, August 05, 2010

BaPa samAn KekasIh anaK, sukU JuTa KeraNa MenDakwa LeLaki iTu Punca anaKnyA BunuH DiRi.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:25 AM
Tertarik betul dengan tajuk berita di sini.

Seorang bapa menyaman kekasih anak perempuannya yang di dakwa menjadi punca anak perempuannya itu mengalami tekanan yang hebat dan membunuh diri.

Bapa tersebut mendakwa pada 1 Julai 2010, anak perempuannya telah menulis surat sebelum mengakhiri hayatnya dengan meminum racun dan kandungan surat itu ada menyebut yang kekasihnya menjadi punca beliau bertindak demikian.

Tapi kekasih anaknya hanyalah seorang pekerja kilang. Mampu ke mahu bayar saman?

Berpada-padalah dalam bercinta. kalau rasa sudah tiada persefahaman, 'good bye' sahajalah. Kalau rasa diri terancam dan di ancam buatlah laporan polis. Nyawa hanya satu. Janganlah buat tindakan di luar kawalan.

Nota kakitanganku : Mahu saman Dak Itam sebab banyak tinggalkan parut di tangan dan kaki aku. :))





16 kUs-kUs:

h a n i e on August 5, 2010 at 10:09 AM said...

skrg ni mmg trend saman-saman ni..
hahaha

..nOj.. on August 5, 2010 at 10:23 AM said...

hehehe senang je kan. kecewa pastu bunuh diri. mcm senang je kt 'sane' nanti. aneh kan

Liliyuli on August 5, 2010 at 10:29 AM said...

dak itam nak bayar ngan hape? hahaha

Aini on August 5, 2010 at 10:40 AM said...

HUH.. baru beberapa minggu lepas budak india umur 17 tahun, perempuan bunuh diri terjun dari tingkat 4 umah flat... Motif = tentangan keluarga.

Hazzy Ishak on August 5, 2010 at 10:56 AM said...

susah payah mak dia kandungkan dia, senang2 je cabut nyawa sendiri

black_mel on August 5, 2010 at 10:58 AM said...

nak saman pun biarla kena dgn nilai dia..mmg xleh nk bayar la kalau harga suku juta...

relevan on August 5, 2010 at 11:06 AM said...

Saman jika menang dapat juta juta..tapi nyawa anak sudah melayang..tiada berbaloi..

Nur Hawa Mohd Zin on August 5, 2010 at 11:19 AM said...

saman, bunuh, dakwa memang dah jadi trend...kadang2 anak saman bapak...haish malu jerk..jauhkan lah kite daripada family

.::WaNiE::. on August 5, 2010 at 11:22 AM said...

aiseh pasal cinta pun bunuh2 diri

nurayunni on August 5, 2010 at 11:26 AM said...

klu saman pun anak tue x hidup kmbali...

Misz Pinkie Winkie on August 5, 2010 at 11:59 AM said...

takutnya kalo dah masuk bab saman menyaman nie.
a'ah lah tedi.
mahu jugak saman darwin sbb suka benamkan kuku dia di kulit saya.

ch0mbi wan ken0bi on August 5, 2010 at 12:41 PM said...

...cinta 2 buta...buta 2 cinta...cinta buta 2...,

>>nyit2<<

redNing on August 5, 2010 at 12:42 PM said...

hampehh

makdara TERDIVA on August 5, 2010 at 12:47 PM said...

macam best plak main saman2 ni..hehe..

J.M.R on August 5, 2010 at 12:49 PM said...

seb baik bukan ank perempuan tu yg saman kekasihnya itu..heheeh

nuraarin-life on August 5, 2010 at 3:24 PM said...

bercinta janganlah sampai memudaratkan diri sendiri

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting