Thursday, August 19, 2010

NuFFnanG seDanG MemBeri BuFFerEd EarninGs secaRa BeSar-BeSaran MunGkin. amBiL kEseMPaTaN inI.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:34 PM
Photobucket

Dari sebelum Subuh sampai membawa ke zohor, ramai yang menulis mengenai BE. Mendapat tamBahan BE. Aku juga perasan, sejak masuk Ramadhan, ramai yang Berterima kasih kepada Nuffnang kerana memBeri BE.

Alhamdulillah juga aku dapat tambahan satu lagi BE bila kemaskini akaun pagi tadi.

Musim BE sedang menari-nari?

Bagi mereka yang sering merungut tidak pernah mendapat BE, beberapa perkara perlu di ambil perhatian.

1. Kemaskini blog kamu. Jika kamu hanya buat `entry` seminggu sekali, jangan sebut pasal BE. He he he.

2. Kemaskini tinjauan (edit survey) di akaun Nuffnang.

3. Trafik ke blog. Ini penting. Seperti biasa `blogwalking` ( Maaf, aku sudah jarang buat ) Jika kamu tidak ke blog lain, pengunjung tidak akan datang ke blog kamu. (sudah mula kena tepiasnya ) he he he

Buatlah 3 perkara asas ini dahulu. 3 perkara ini sudah selalu aku sebut-sebut.

Nota kakitanganku : Masing-masing punya rezeki. =))







26 kUs-kUs:

[z@ck] on August 19, 2010 at 3:07 PM said...

humangaih..ko punya lagi banyak..2 kali ganda aku..tak kira! kena belanja aku lepas ni!

cik syazni on August 19, 2010 at 3:08 PM said...

btol2..nuffy tengah bermurah hati ni..huhu

MASA on August 19, 2010 at 3:11 PM said...

ok lepas ni giliran saya pulak. saya masih belum dapat BE lagi.

saya_arief on August 19, 2010 at 3:13 PM said...

meriah nye skrg..

cik aiLebiu on August 19, 2010 at 3:16 PM said...

aah la...NN pemurah bagi byk2 BE...

budakmengong on August 19, 2010 at 3:23 PM said...

pinjam satu.hehe

Fatiehah on August 19, 2010 at 3:23 PM said...

terima kasih untuk info tu.

Softtouch [Hanim] on August 19, 2010 at 3:25 PM said...

tahniah tedi..sy xeprnah dpt BE..dah ekmas kini dah..nape yer nk kemas kini?

Wanita Mutalib on August 19, 2010 at 3:27 PM said...

haah ted| dah lama tak jenguk kiter heee.. :p

Jard The Great on August 19, 2010 at 3:27 PM said...

hehehe... sama.. bnyk BE ku dpt

.::WaNiE::. on August 19, 2010 at 3:32 PM said...

meriah sungguh BE kamu

najib on August 19, 2010 at 3:36 PM said...

ok bos,thankkerana komen

♥S@R@♥ on August 19, 2010 at 3:37 PM said...

betul tu tedi..

sara baru cuba utk rajin mengupdate..

hope pasni da masa for blogwalking lak...hehe

azieda razak on August 19, 2010 at 3:38 PM said...

tq 4 de tips

Faarihin on August 19, 2010 at 3:38 PM said...

wah.. tahniah dapat banyak BE.. rata2 sy jumpa memng bnyk cite pasal BE.. nanti leh bagi duit ghaye ye cik tedi... huhuhu..

cik NAD -miszhelena- on August 19, 2010 at 3:39 PM said...

wow.. bestnye bnyk BE..

=)

Hazzy Ishak on August 19, 2010 at 3:56 PM said...

hazzy dpt 7BE, alhamdulillah

Aini on August 19, 2010 at 4:00 PM said...

wah 9? blog ku cume 6.. mintak lagik satu tedi =)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 19, 2010 at 4:10 PM said...

hehehe aku pun ada be

leeya on August 19, 2010 at 4:24 PM said...

wahh..byknya dia dpt..tahniah..murah rezeki.. :)

norliza_osman on August 19, 2010 at 4:24 PM said...

yer.. tedi dah lame tak melawat

::fadxieza:: on August 19, 2010 at 4:24 PM said...

diriku xpenah dpt b.e..
:(

Kancilbiru on August 19, 2010 at 4:34 PM said...

ya betul.......update pun jgn lebih kurang jer..bagi la ada ayat best skit kan..bestnya banyak BE tedi...:)

lalink7 on August 19, 2010 at 6:38 PM said...

wahh..wahh..tahniah2 tedi..
nak tny brpe dapat klau sekali BE?

redNing on August 19, 2010 at 7:57 PM said...

wahh raya sakanlah thun nih

Sya Isya on August 19, 2010 at 11:00 PM said...

wah!murahnya rezeki, tahniah tedi. sempena bulan ramadhan ni, Sya dapat 1 je BE, yang lain Be memang sebelum Ramadhan. huhu..dapat BE memang best kan, hari2 tengok duit masuk.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting