Sunday, August 15, 2010

LaGi mayaT BayI Di JuMpaI : ToLOnG CepaTkan HukUman GanTunG samPai MaTI. BinaTanG BerToPenGkaN ManusiA MakIn BerLeLuasa!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:01 PM
Photobucket

KUALA LUMPUR 15 Ogos - Satu lagi mayat bayi perempuan dijumpai beberapa orang sedang menjala ikan di tepi sungai Kota Damansara pada pukul 11.40 pagi ini.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar yang dipetik melalui status pada laman sosial Facebook berkata, mayat bayi perempuan itu dibungkus dengan tuala dan sehelai kain serta diletakkan di dalam beg berwarna hitam.

“Masih ada tali pusat dan kesan najis bayi tersebut. Keadaan mayat masih segar dan dipercayai baru sahaja ditinggalkan di situ. Kita tidak pasti sama ada bayi itu ditinggalkan ketika masih hidup atau sebaliknya,” katanya. - Utusan


Nota kakitanganku : Bila mahu laksana hukuman Berat?





13 kUs-kUs:

..::..ein..::.. on August 15, 2010 at 9:34 PM said...

bayi new year semakin bersepah2...nape la tergamak membunuh insan yg x bersalah...kita lihat sape yg pertama akn ke tali gantung nnt

nadirah_nor on August 15, 2010 at 9:37 PM said...

benciilahh!!!!!!
haiiilahh

Wanita Mutalib on August 15, 2010 at 9:42 PM said...

makin teruk!!

QieFLy si Dolce on August 15, 2010 at 10:37 PM said...

saya ada baca kat blog mazidul sidik pagi tadi...tak tahulah gejala ni makin lama makin menular...harap2 sipesalah dapat ditemui dan dijatuhkan hukuman yg setimpal....

Shu Shinju on August 15, 2010 at 10:41 PM said...

gila weh sape yg buang ni... xnak kasi aku la... shit!!!

Ery Farieha on August 15, 2010 at 10:48 PM said...

ade gak tgk berita ni tadi
hurmm.
tak habis2 lagi kes ni

cepat hukum gantung!

ciK LyndaWawa igUana on August 15, 2010 at 10:58 PM said...

tolongla manusia....puasa2 pun nak buang bayi jugak ke......erm...

ctpayong on August 15, 2010 at 11:18 PM said...

rasenya hukum sebat lagi best...at least beri kesempatan dia taubat.

Anonymous said...

kalau di hukum, hukum bapanya sekali.. the sperm donour tu.. barulah justice is seen to be done

Azuan on August 15, 2010 at 11:52 PM said...

orang rela disebat pun diringankan hukuman....bila la nak laksana hukuman gantung nir..

m.q on August 16, 2010 at 8:04 AM said...

mmg patut kena hukuman mati mandatori!!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 16, 2010 at 9:50 AM said...

taknak baca!

menyakit ati jer

kesian kat baby :(

Softtouch [Hanim] on August 16, 2010 at 10:45 AM said...

sedih sgt...kesian bb...ke syurgalah mu wahai baby...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting