Thursday, August 19, 2010

Dak ToM BuDak TeLinGa Besar : akU BaGai mEmBeLa anaK JiN. `HyPer acTivE`

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket


Budak yang tidak tahu duduk diam walau seminit kecuali tidur dan makan.

Dalam `litter box` pun tidak duduk diam. Pasir akan merata-rata atas lantai.

Pukul 3-4 pagi boleh pula ajak aku bermain. EEeEEe..

Budak ini suka sangat menggigit.

Apa vitamin yang sesuai untuk anak kucing?

Nota kakitanganku : Pakcik `Oghen` juga mangsanya.





8 kUs-kUs:

m4rilyn on August 19, 2010 at 1:14 PM said...

so cute.
budak2 cam nie mmg tgh hyper. layan je. nanti dah matang ilang la perangai tu. cam kebanyakan manusia.

suarakalbu on August 19, 2010 at 1:47 PM said...

Sama macam Bella saya. Menggigit tu hobi dia. Tak reti duk diam. Lari sana, lari sini

Wanita Mutalib on August 19, 2010 at 1:52 PM said...

sama2 cam bushy..
kitten kan, perangai cam budak kecik, asik nak main ajer..

i loike!!! :p

kella on August 19, 2010 at 2:03 PM said...

hihihi.. biasalah tu, aktif terlajak.. heheh.. tambah bulan puasa ni..lagi tambah penat ko kan tedi...

::fadxieza:: on August 19, 2010 at 2:39 PM said...

perangai budak2 mmg cmtu..
sabar ye tunggu die besar skit..
hehe..

Tuah Hanani on August 19, 2010 at 2:48 PM said...

nasib baik la pakcik oghen tu baik hati, peramah dan x garang.

kakachan on August 19, 2010 at 3:19 PM said...

hyper budak ni.
mesti mkn gule2 byk sgt.

meowwmania on August 19, 2010 at 3:20 PM said...

tgh beso camni mmg activer ler...layan kan aje hihih ;)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting