Thursday, August 05, 2010

RaJa azUra aDakaN SiDanG akHBar : PerLuKah JeLaskaN MasaLah RumahTanGGa kEPaDa KhaLayaK?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:10 PM
Perlukah di adakan sidang akhbar dan mendedahkan masalah rumahtangga kepada umum? Membuka cerita dalam kain untuk di ketahui ramai?

Memetik tajuk berita `Raja Azura Jelaskan Masalah Rumahtangga Esok.`
Tunggu sahajalah apa yang mahu di jelaskan.

Memetik sedikit lagi ` Tanyalah apa sahaja hal dan soalan periBadinya.`

EhMmmm..

Jangan dedah-dedah sangat ya Kak Engku? Beritahu mana yang patut sahajalah. Sebutkan `point`nya sahaja agar tidak mengundang persoalan dan cakap-cakap berterusan.

Baca sajalah apa yang ingin di katakan esok.

Nota kakitanganku : Esok hari Jumaat!








13 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on August 5, 2010 at 8:30 PM said...

ape kes ni kak engku...

haishhhh

Wanita Mutalib on August 5, 2010 at 8:33 PM said...

wow!! PC??

Noor on August 5, 2010 at 9:50 PM said...

lagi2 berita keruntuhan rumah tangga artis :(
harap xbtol dan dpt diselamatkan

IntanBerlian on August 5, 2010 at 11:13 PM said...

hm bila dah jadi artis. separuh kisah hidup tu dah kene kongsi kan. aish,

Fakeh on August 5, 2010 at 11:14 PM said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

QieFLy si Dolce on August 5, 2010 at 11:21 PM said...

ouh tidak....ya tuhan aku berharap sangat kak engku tidak bercerai...

LiNda on August 5, 2010 at 11:27 PM said...

sI tEDI ..

Kucing saya mati kena langgar
baru jek 1 jam lepas
saya nanggis
anak2 pun nanggis
sedihnya ...

aNIe on August 5, 2010 at 11:43 PM said...

Harap2 KE tau apa yang patut dijelaskan...dan apa yang tidak

PinQib on August 5, 2010 at 11:44 PM said...

is3... orang artis nak dapat populriti jer tu


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Boys never grow up


I’m no good in having relationship

al-mankaraqi on August 5, 2010 at 11:58 PM said...

kadang2 rasa cam x patot yer.....

redNing on August 6, 2010 at 12:10 AM said...

masa kawen riuh sekampung...nak cerai pon riuh gak

Kamsiah on August 6, 2010 at 7:10 AM said...

kawen cerai mcm tukar baju...
kenapa rumahtangga mereka/artis tidak mendapat berkat...?
tidakkah mereka terpikir,cara hidup yg menyimpang jauh dari kehendak agama...
dgn auratnya terdedah,bergaul bebas lelaki perempuan..

ieda on August 6, 2010 at 10:31 AM said...

dia kan artis..kenalah beritahu apa yang patut..kalau tak bgtau nanti org buat macam2 cerita.tapi saya yakin dia cakap yg superficial jer,yang penting2...masalah peribadi takkan nk cerita habis..betul tak?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting