Wednesday, August 04, 2010

UJiaN Dan CeriTa JiJik!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:45 PM
Sehari dua ini di uji dengan sakit kepala yang terlampau-lampau.

erpapan Panadol sudah habis. :( Dapat legakan sekejap. Selepas itu kembali semula sakitnya. os baru setakat ini okeylah. Cuma bertambah pening bila cikgu cikgi mengadu tentang itu dan ini pasal beliau. Aduhai. Dengarlah juga dan beri sepatah dua kata. He he he.

EhMmm. Okeylah. Mahu iklankan anak-anak kucing di Petfinder. Asyik tertangguh sahaja.

Photobucket

Eh! Ada cerita jijik.

Semalamkan bawa budak baru ini ke `*et` bagi ubat cacing. Hari ini pooo dia umang ai!! Cacing warna putih panjang berselirat. Aku siap kuis-kuis lagi mahu tengok! Ha ha ha ha.

Sekian. Laporan malam. Terima kasih kerana sudi singgah, baca dan komen. :))

Nota kakitanganku : Malam ini ratah telur dadar sahaja. :))






16 kUs-kUs:

Dunia NisSan on August 4, 2010 at 9:09 PM said...

comeynye dia ni..... ngorat kang!

QieFLy si Dolce on August 4, 2010 at 9:15 PM said...

hurm...kucing tu comel sangat la kak tedi.


Entry terkini : Tak sangka Uncle Nuffnang begitu sayang akan diriku hingga memberiku 2 jemputan sabtu ini

aNiSa hANg tUaH on August 4, 2010 at 9:23 PM said...

comel nye dieee
eeeeeeeeeeee

AISHA SAAD on August 4, 2010 at 9:23 PM said...

erkkk.
berani nyaa!
kalo aku lompat dah nmpk cacingg! haha.

cik syazni on August 4, 2010 at 9:35 PM said...

ngaaaa ngerinya cacing itu!

e.t.t.y on August 4, 2010 at 9:35 PM said...

huh, western okay makan telur dadar.

umi_e on August 4, 2010 at 11:08 PM said...

Tedi... berapa ekor semuanya anak kucing tu? sekor je ke?

Ada warna tiga? (cam Itni tapi jantan) - teringin sungguh!

* Hati berbelah-bagi

umi_e on August 4, 2010 at 11:36 PM said...

Salam... boleh tak KIV dulu kucing tu...

* nanti kak e PM kat FB ok! TQ

Chika on August 5, 2010 at 12:06 AM said...

Cantik bulu dia. Kucing Chika si george pernah kene kecacingan mcm tu. macam toge... hehehehe sebulan tak makan toge...

LiNda on August 5, 2010 at 12:16 AM said...

hahahaha

teringat kat kucing saya gak .

~** PROFFY **~ on August 5, 2010 at 12:52 AM said...

TEDI apa nama dia????????? dah bagi nama belum???

kirim salam dak ITAM ya.. lama tak dgr khabar dia!!

intan on August 5, 2010 at 1:42 AM said...

hahaha..kucing saya dulu g bwak mkn ubat cacing pon jadi camtu..
esoknya berak dia cam maggi..
hahaha

m.q on August 5, 2010 at 7:37 AM said...

cumel lah anak2 kucing ni
semoga ada yg sudi adopt yer..

meowwmania on August 5, 2010 at 8:26 AM said...

alahai siannya si kecik nih, ti mntk tlg bos bg ubat cacing yerk ;)

Softtouch [Hanim] on August 5, 2010 at 8:55 AM said...

kesan ubat cacinglah tu..xpe lepas ni dah xdelah cacing clm peut dia

Cik Siti on August 5, 2010 at 10:10 AM said...

boleh buat umpan pancing tak cacing2 tu..heeeeee

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting