Thursday, August 12, 2010

Minyak wanGi IsTimewA..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:39 AM
Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagilar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu. "Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.

He he he he...





15 kUs-kUs:

anis on August 12, 2010 at 1:12 AM said...

kerek betol mamat tu la...
haha...

Arief Arf on August 12, 2010 at 1:57 AM said...

hahaha..
bagus jugak..
perfume tu pun asli, tiada bahan tiruan..
hahaa

selamat berpuasa!
X)

musethekiller@josh on August 12, 2010 at 1:58 AM said...

mamat tu cool

QieFLy si Dolce on August 12, 2010 at 2:55 AM said...

hahaha padan muka minah 2 orang itu...


Entry terkini : Nuffnang Sharing Session at Modesto’s @ Capsquare

white rose on August 12, 2010 at 5:54 AM said...

HAHAHA...

lawak dibulan pose...

SELAMAT BERPUASA AKAK...

Ieda Al-Habsyi on August 12, 2010 at 6:04 AM said...

hahahhahahahahhahaha! tergelak aku lepas sahur ni, hehehhehe :)

Solehah on August 12, 2010 at 7:45 AM said...

sian..rasa nak muntah plk..hihihi..

Wanita Mutalib on August 12, 2010 at 7:55 AM said...

padan muka..kerek sangat hee..

50sen oh murahhhh :p

m.q on August 12, 2010 at 8:02 AM said...

hahahaha...baru kena buku dgn ruas

Lelaki Ini on August 12, 2010 at 8:32 AM said...

hahaha!
kentut batal pose!
uiks???

Cik_daya on August 12, 2010 at 8:38 AM said...

hihi...
lawak tul mamat tu..

beautiful_rose on August 12, 2010 at 9:07 AM said...

hahahha tindakkan y bagus =p

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 12, 2010 at 10:04 AM said...

peh! kalau ada orang kentut dalam lif memang mavles! kau kau bau dia :)

lalink7 on August 12, 2010 at 11:05 AM said...

lor...huduhnya prangai..hahahha

relevan on August 12, 2010 at 12:22 PM said...

Ha ha ha dapat..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting