Wednesday, August 18, 2010

Kes CeraI RosLin HashiM : PuncanyA IsTerI Dakwa RosLin aDa HuBunGan SuLiT DenGan RaJa azmI.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:03 PM
Photobucket

Sumber gambar dan berita di sini.

Wah semakin `hot` kes cerai ini. Semuanya terbongkar. Bukan hanya melibatkan satu pasangan sahaja. Tapi dua pasangan. Menurut akhbar atas talian, apakah punca melafazkan perkataan cerai, Roslin di dakwa memasuki bilik hotel yang di daftar atas nama Raja Azmi.

Aku pun kurang berkenan sebenarnya dengan makhluk yang bernama Raja Azmi ini. Kalau bab Roslin, dia selalu lebih sudu dari kuah. He he he...

Roslin bila di tanya peguam hubungannya dengan Raja Azmi, dia menjawab, Hubungannya sebagai kakak dan ibu.`

Kau tetap bukan muhrim dengan perempuan itu Roslin oooiii yang menghalalkan kau berdua-duan. Aiishhhh!!

Maaf, `entry` ala-ala ruangan gosip gitu!!

Nota kakitanganku : Apa kejadah pulekk mahu jumpa di hotel. He he he





12 kUs-kUs:

Tuah Hanani on August 18, 2010 at 7:43 PM said...

Hah! Tu dia. Tembelang siapa yg pecah skrg ni??? Mgkn niat kau nak malukan bakal ex-wife, tp akhirnya kau jgk yg malu.
Jaguh yg tidak lagi jaguh...

Dee on August 18, 2010 at 8:31 PM said...

susah nk ckp bab2 gini kan..hya mereka berdua je tau..

deena awanis on August 18, 2010 at 8:40 PM said...

haihhh..roslin2..pekejadahnya laa raja azmi jugak menjadik pilihan..

Amieynna Amin on August 18, 2010 at 8:51 PM said...

dahulu pun raja azmi gak yg dedahkan kenapa roslin bercerai ngan isteri pertama..
haih..

azieazah on August 18, 2010 at 10:10 PM said...

Rasanya dengan bekas isteri pertama pun bukan Raja Azmi ker yang rekemen?

Hmmm... bila dah jadi kes mahkamah ni, semua kisah terperinci pun dicungkil keluar.

sapa yang malu? Depa mungkin takda rasa malu dah kottt...

redNing on August 18, 2010 at 10:40 PM said...

klu jumpa kt hotel?? oooOO

yoro okino on August 18, 2010 at 11:04 PM said...

hahaha..
ader bakat jadi wrtwan

aNIe on August 18, 2010 at 11:40 PM said...

Kakak ke ibu ke...tetap bukan muhrim...akak sokong tu...

Pu3seroja on August 19, 2010 at 2:51 AM said...

rasa nya raja azmi ni dh brcerai kan.. kalau x silap sy la...
iskk dasyat ek.. kalau tgk kan,
roslin ni yg lebih2 ckp psl ex-wife dia.. ex-wife dia pun ada ckp psl
hubungan roslin dgn raja azmi ni..
kalau dh 2 org brcakap benda yg sama... pham2 jela... hermmm...

jullia jukogyu said...

boleh tahan ek si roslin tuh..muke ngan pangai same2 je xleh blah...

wahh selambe aku kutok kan..hoho

m.q on August 19, 2010 at 9:10 AM said...

sekali tembelang pecah dahhh

Softtouch [Hanim] on August 19, 2010 at 9:30 AM said...

dah agak dah dari perkhwinan pertama dia dulu...mcm2 dornag nie tau...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting