Wednesday, August 04, 2010

Isu RumahtanGGa : RaJa azurA cuTi MengeJuT! eh! KenaPa akU sibuk PasaL RumahTanGGa oranG ni??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:46 PM
Photobucket

Patutlah sunyi sepi tanpa hilai tawa Raja Aura @ Kak Engku selepas Subuh tadi. Rupa-rupanya ada perkhabaran yang kurang baik mengenai rumahtangganya tertera di dada-dada akhbar. Aku pun tertinggal, baru tahu. Ekekekeke..

Tapi yang pasti apa kes yang di dakwa di bawa ke Mahkawah Syariah di Shah Alam tidak di nyatakan.

Menurut Sinar.Fm Raja Azura meminta cuti mengejut dan telah di beri cuti khas.

Semua pihak mengambil langkah berdiam diri. Mahkamah, peguam mahupun tuan punya badan sendiri tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan. Harapnya tiada apa-apa perkara yang tidak di ingini berlaku.

Maklumlah Raja Azura inikan keletah dan `banyak mulut` orangnya, bimbang nanti pasal kes rumahtangga yang belum tahu hujung pangkalnya, menyebabkan dia jadi kaku dan beku bila ke udara. Atau lebih parah lagi berundur terus.

Kita doakan yang baik-baik sahaja. :))

Nota kakitanganku : Hidup berumahtangga ini macam air laut ya? Ada pasang surut? :))





18 kUs-kUs:

[s][u][e][h][a][n][n] on August 4, 2010 at 2:16 PM said...

aku pun baru tau...sunyi sinar fm k.engku xde..

YA..DOAKAN YANG TEBAIK TUK K. ENGKU

Wanita Mutalib on August 4, 2010 at 2:18 PM said...

betui2...sunyi betui pagi tadi takde KE..

harap2 KE oke saja..

Yang terbaik untuk KE Amin.

sarah shafie on August 4, 2010 at 2:20 PM said...

hope tkde pape lah..

makdara TERDIVA on August 4, 2010 at 2:26 PM said...

harap2nye hanya rumours

farra8979 on August 4, 2010 at 2:26 PM said...

br tau jugak.. tu pun sbb me roomate bgtau..

white rose on August 4, 2010 at 2:28 PM said...

oh yeke...ptut laa dia xde tdi...

norliza_osman on August 4, 2010 at 2:29 PM said...

la.. liza pun baru tau

norliza_osman on August 4, 2010 at 2:29 PM said...

la.. liza pun baru tau

redNing on August 4, 2010 at 2:56 PM said...

sedangkn lidah lgi trgigit

starzieti on August 4, 2010 at 2:58 PM said...

baru bace surat kaba td..

diraja22 on August 4, 2010 at 3:01 PM said...

semoga KE beroleh kebahagiaan yg kekal..

Hazzy Ishak on August 4, 2010 at 3:17 PM said...

harap tade pape lah

Amni on August 4, 2010 at 3:50 PM said...

Nota kakitanganku : Hidup berumahtangga ini macam air laut ya? Ada pasang surut? :))<<< sangats etuju..=)

relevan on August 4, 2010 at 3:52 PM said...

Raja Azura pulak dah..

Alimaz-Kembara Terasing on August 4, 2010 at 4:03 PM said...

macam2 hal.....

hans on August 4, 2010 at 4:32 PM said...

wah
apa kena plak dah dengan raja azura nih
minta2 semua okay

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

Misz Pinkie Winkie on August 4, 2010 at 4:47 PM said...

betol..doa yang baik-baik saja untuk kak engku.
peace ;)

Softtouch [Hanim] on August 4, 2010 at 4:50 PM said...

br tau masa bc paper pg td..betul tu hidup berumah tangga ada psg n surutnya..mintak2 semuanya ok

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting