Tuesday, August 31, 2010

Si TeDi a.k.a myQza BeLum MeninGGaL DuniA. ALLAH mAsih iziN BernaFas.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:45 PM
'Saya masih hidup. Masih bernafas. Masih bernyawa. Saya belum meninggal dunia. InsyaAllah.'

Sejak semalam di hujani pesanan di Facebook dan emel bertanyakan :

'Awak masih hidup? Bukan awak yang meninggal dunia ya? Leganya awak balas emel dan pesanan saya.'

Nauzubillah hi min zalik.

Semuanya gara-gara salah faham di satu akaun Facebook.

InsyaAllah. Allah masih panjangkan usia.

Nota kakitanganku : Hidup dan mati ketentuan Allah.





16 kUs-kUs:

NuR on August 31, 2010 at 1:57 PM said...

huhu terkejut baca..
nape leh jadi macam ni..

jgn la..tak mau ilang kwn.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on August 31, 2010 at 1:57 PM said...

semoga terus sihat dan dipanjangkan umur..

sakit itu adalah penyuci dosa-dosa kecil

Miss Izah Mohamed on August 31, 2010 at 1:59 PM said...

erkk kenape boleh jf cmni..
semoga sentiasa di bawah lindunganNya.. amin

ashie023 on August 31, 2010 at 2:00 PM said...

semoga cepat sembuh..

Softtouch [Hanim] on August 31, 2010 at 2:01 PM said...

nape plak cko tedi meninggal?sabotaj ke apa tu?xbaik tau...

Miss ... on August 31, 2010 at 2:10 PM said...

moga pjg umur :)

J.M.R on August 31, 2010 at 2:32 PM said...

mak aii..seram sejuk baca entri nih..jgn la meninggal lg kak tedi..~

relevan on August 31, 2010 at 2:46 PM said...

Itu tanda akan panjang umur lagi..

Liliyuli on August 31, 2010 at 3:11 PM said...

sape yg cakap mcm tu tak patut...

~aSHa~ on August 31, 2010 at 3:24 PM said...

ko tulis apa kat fb?

aNiSa hANg tUaH on August 31, 2010 at 4:55 PM said...

kak tedi.
miss you
(:

makdara TERDIVA on August 31, 2010 at 6:58 PM said...

senyap sebab merajukkah?? :)

mamai on August 31, 2010 at 7:50 PM said...

masih ada peluang untuk kita lagi tu tedi....gembira kamu sihat

aNIe on August 31, 2010 at 10:16 PM said...

Semoga ALLAH memanjang usia tEDl...

Chika on September 1, 2010 at 11:53 AM said...

Alhamdulillah cik Tedi dah sihat. Terasa jugak bila hari tu sunyi jer... dpt agak cik tedi sakit, cuma mendoakan dalam hati je. lega dah tengok awak aktif balik :)

norliza_osman on September 2, 2010 at 12:34 PM said...

buat terkejut je.. semoga cik tedi shat hendak NYA.. sunyi sangat blog bila takder updated.. dah tu kecian kat liza.. kurang lah orang yang melawat blog liza.. selalu cik tedi rajin melawat blog liza..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting