Saturday, August 07, 2010

BiLa yanG KeciL MaHu JaDi BesaR DaN YanG BesaR MaHu JaDi keciL....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 AM
Photobucket

Selamat Hari Satu semua. Oh! Di Melaka hujan renyai turun dengan seronoknya. Ekekekeke... Penghuninya juga seronok macam aku yang boleh tergolek terlentang lagi sejuk-sejuk macam ini.

Tapi oleh kerana budak-budak sudah bising macam tidak makan 10 hari gagahkan diri juga. :))

Oh! Apa yang kecil dan apa yang besar?

Tengoklah isi dalam bekas makanan itu. Si kecil mahu makan makanan si dewasa dan si dewasa yang tidak sedar diri itu makan makanan si kecil. Aiyoooo! Makanan budak kecil itu sekilo RM 22.00 okey Dak Oren. Makanan kamu RM 9.20 sekilo. Sila makan makanan masing-masing tanpa merungut.

Selamat bercuti buat mereka yang bercuti. Selamat bekerja buat mereka yang bekerja. Selamat belajar Buat mereka yang belajar.

Buat Si Twin, selamat berkonvo di UTEM!!! Tahniah! :))

Nota kakitanganku : Buat diri aku, selamat tidur Balik. ekekekkeke..





10 kUs-kUs:

~** PROFFY **~ on August 7, 2010 at 8:42 AM said...

best nye.. comel je tgk dowang ni mkn..!!

bagus tidak bergaduh.. kalau momok tu.. pantang tgk ada kucing lain dalam/luar rumah... mesti mau gaduh!

Ms. Ann on August 7, 2010 at 9:00 AM said...

EMMM...tomey nyer kucen tu.... melaka dekat mana nie?

sI tEDI on August 7, 2010 at 9:01 AM said...

proffy : si kecik tu etina. mmglah x gaduh.

ms Ann : di Jasin. :))

lalink7 on August 7, 2010 at 9:10 AM said...

kucing saya camni gak..siap tangan salah sekor atas kepala sekor lagi smbil makan..

redNing on August 7, 2010 at 9:53 AM said...

yelahh gi lah tido

norliza_osman on August 7, 2010 at 10:09 AM said...

jadik lah tedi simpan si kecik tu..

Softtouch [Hanim] on August 7, 2010 at 11:05 AM said...

agaknya sioren tu nk feeling2 bb lah tu...

Anis on August 7, 2010 at 12:08 PM said...

gg si kecil tu kuat, mnkala dak oren tu gg dah luruh kut?

PinQib on August 7, 2010 at 12:47 PM said...

akil baligh sebelum usia,. hehe



Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Blogging boleh dapat kanser?

Magibon, makhluk comel

meowwmania on August 7, 2010 at 1:10 PM said...

dorang nak tukar selera tu hehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting