Friday, August 20, 2010

MayaT BayI usiA saTu TahUn Di BuanG Di PerHenTian Bas : ToLonGLah caRi DaN GanTunG samPai MaTi BanGsaT InI!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Photobucket

Usia satu tahun. Pelbagai kecederaan di seluruh tubuh. What The Hell??

Kau buang mayat bayi yang berusia setahun macam kau buang bangkai ayam?

Tolonglah cari sampai ke lubang cacing bangsat ini dan gantung sampai mati!

Nota kakitanganku : Macam mana boleh tergamak seorang manusia yang ada kepala, otak dan akal meninggalkan mayat bayi??

Sumber gambar dan berita dari Utusan Online








46 kUs-kUs:

Mr. J pengeRindu on August 20, 2010 at 8:21 PM said...

Dah 10 bayi dibuang bulan ni.. dan angka semakin meningkat.

http://www.pengerindu.com/2010/08/tidak-sampai-sebulan-7-bayi-dibuang-dan.html

h a n i e on August 20, 2010 at 8:23 PM said...

ya Allah..manusia skrg ni makin nipis nilai kemanusiaan..

Miss ... on August 20, 2010 at 8:26 PM said...

mati kena dera nih..hmmm

lumut on August 20, 2010 at 8:26 PM said...

celaka btol..
sedih gile dgn isu malaysia skrg ni..
hmmm..
please la menteri2..
sultan2....
buat something...

elok jolok je manusia hati bangkai mcm ni....kuang aja tol.

lumut on August 20, 2010 at 8:29 PM said...

kita ni manusia akhir zaman kan..
kita yang sepatotnya jadi hamba..
dah berlagak utk jadi tuan kepada manusia...
bunuh sesuka hati..itu bukan hak kita buat begitu...

akhir zaman...
islam akan jatuh...
umat kucar kacir...
dan hampir dekat dengan kiamat..
mase tu islam akan kembali naik...


kiamat makin dekat...

mnusia makin gila..

sedih.

leeya on August 20, 2010 at 8:30 PM said...

Ya Allah!!

hape dah jadi nih??kalau kucing mati pun kita tanam, tapi bayi boleh dibuang macam sampah. tolong la sula @ rejam mereka sampai mati!!

Zairie Husin on August 20, 2010 at 8:35 PM said...

hm.. apa nk jd la dorang ni...
my recent post:
JANGAN HANYA TAHU BUAT JER..!

Shu Shinju on August 20, 2010 at 8:38 PM said...

ingt baby ja depa nak buang... ape kejadahnya ni???? bodoh btl....

Nur Hawa Mohd Zin on August 20, 2010 at 8:43 PM said...

jom kte bwak banner bantah buang bayi

azieazah on August 20, 2010 at 8:45 PM said...

Ya ALLAH.. lindungi lah generasi kami agar tidak mengulangi kebodohan mereka mereka ini..

Black_roses92 on August 20, 2010 at 9:24 PM said...

sebab dia punya akal da pendek dan makin membantut.. sebab tuh buat benda tak pk panjang.. huhu..sedih betul la sekarang ni.

cahayachenta on August 20, 2010 at 10:22 PM said...

yup... tolong la cari smpai dapat setan ni... tunjuk muka bagi 1 malaysia lihat... damn... memang bangsat punya manusia..

umi_e on August 20, 2010 at 10:32 PM said...

Salam... dah banyak petanda yang Allah beri...

J.M.R on August 20, 2010 at 11:25 PM said...

ni mst hasil time cuti ujung tahun lepas..iskhh..

Drunbella Khoo on August 20, 2010 at 11:37 PM said...

manusia sekarang makin gilaaaaaa.
huhuhuhu.
baby-baby comel yg jadi mangsa.
T___T

iqbalsyarie on August 20, 2010 at 11:38 PM said...

Komfem 31hb ni akan makin ramai,sambut merdeka...mak bapak pun kasi green light anak-anak berpoya-poya..bodoh!


Cerita terbaru di blog.kisah si tudung labuh~kisah nafsu~kisah jahiliyyah~kisah Israel~

Pu3seroja on August 20, 2010 at 11:46 PM said...

jhat btul org yg buat perbuatan terkutuk ni.. sggup dia tggal kan bayi tu.. mane la pegi akal dan fikiran yg di anugerahkan tuhan tu... ape la nk jd.. kesian tgk bayi sana sini mati..
ape nk jd ni.. sayu je ht ni.. kesian btul..

::ienafazlyna:: on August 21, 2010 at 12:40 AM said...

manusia skrg dah semakin hilang pertimbangab, hilang rsa kasihan, hilang perasaan..senangnye die buang2 anak macam tu jek...

beautiful_rose on August 21, 2010 at 4:59 AM said...

nilai kasih sayang dan kemanusiaan manusia semakin lemah dan rapuh...tak nampak ciri2 keinsafan biarpun berapa banyak hukuman dijalankan.

sedih betul.

OmbakBaik on August 21, 2010 at 8:36 AM said...

ade je org yang susah nk dapat zuriat..ni yang da ade buang2 pulak..

[s][u][e][h][a][n][n] on August 21, 2010 at 9:05 AM said...

aduh...hari2 cite buang bayi...sedihnya :(

Ibu Fatin on August 21, 2010 at 10:28 AM said...

hmmm
sekarang macam musim pulak kan. geram betullll

Linglung on August 21, 2010 at 11:32 AM said...

hukum gantung je dkt org2 buang bayi ni sbb mereka adalah pembunuh!

QieFLy si Dolce on August 21, 2010 at 12:25 PM said...

saya tak sanggup nak lihat lagi kak tedi...dah tak ada daya dah nk melihat bayi2 tu dibuang mcm tu jer....

nadirah_nor on August 21, 2010 at 12:43 PM said...

gilaaaaa!

deena awanis on August 21, 2010 at 1:25 PM said...

speechless...

ciK LyndaWawa igUana on August 21, 2010 at 1:47 PM said...

kesiannye baby ni ya allah...

alia on August 21, 2010 at 3:09 PM said...

sungguh kejAM...benci

[z@ck] on August 22, 2010 at 3:53 AM said...

aku hangin juga dgn isu buang anak ni.macam dah jadi trend plak kan.huhuhu

~aSHa~ on August 22, 2010 at 8:42 AM said...

bulan puasa pun ada jugak SYAITAN IBLIS yg terlepas....huhhhh kejam syaitan bertopeng manusia ni...


tgk anak org yg seusia anak sendiri.....mesti nangis....hiba dan pilu..pedih di hulu hati..

alvin takda umah harga 8juta on August 22, 2010 at 9:14 AM said...

apa la agak nya ada dalam hati mereka yg buat keje camni??

aNIe on August 22, 2010 at 12:52 PM said...

Astaghfirullah hal azim....

Tak terkata dah...tangkap dan gantung aje manusia jahanam tu

blueCITY® on August 23, 2010 at 8:50 AM said...

salam,

tak paham dgn manusia yg tak ada hati dan perasaan dan tak takut tuhan...

nauzubillah..

Eye_nee on August 23, 2010 at 10:04 AM said...

Dekat Dunia Mungkin Terlepas lah kau...Kat sana nnt terimalah balasannya..Yang pAsti baby ni adalah Penghuni Syurga Yg Hakiki...

Ain on August 23, 2010 at 10:37 AM said...

sakitnya hati tengok perlakuan manusia yang mengalahkan binatang....

apalah agaknya dosa anak kecil ni...

eiiiiii, gerammmmm.....

setuju sangat kalau gantung jer sampai mati bangsat tu kan....

zns on August 23, 2010 at 1:59 PM said...

kalau dapat tangkap, takyah bicara bicara dah...kasi hukum gantung terus...tak pun potong daging dia kecik2 bagi buaya kat zoo makan..

kella on August 23, 2010 at 3:10 PM said...

sedih aku.... nak nangisssss!

Misz Pinkie Winkie on August 23, 2010 at 4:16 PM said...

aduhai.
macamna lah dia boleh buat macam tue.
bayi dah cukup sifat tergamak dia buang.
susah nak labelkan dia nie manusia ker binatang.

Faarihin on August 23, 2010 at 4:44 PM said...

makin lama.. makin menjadi2 keadaan ni.. semoga mereka yang terlibat mendapat balasan yg setimpal nya..

p/s: rasa lain bila cik tedi tak update..

Chika on August 24, 2010 at 2:03 PM said...

Sedihnye... :(

hans on August 25, 2010 at 4:39 PM said...

rakyat malaysia boleh kata kebanyakkan dah bercita2 nak jadi pembunuh dalam diam
haih,aku sedih dengan bangsa aku sendiri

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

Adem Aizad on August 26, 2010 at 10:12 AM said...

orang sekrang dah tak tau dosa pahala..mcm2 sekarang

SFAW on August 26, 2010 at 3:19 PM said...

manusia zaman sekarang

dotblogspotdotkom on August 28, 2010 at 9:35 AM said...

dolu masa kecik.... ustaz cite pasal umat akhir zaman....

senang2 je perempuan akan melahirkan bayi .. kira klr je ... macam buang air besar.....

mula le kepala dok memikio... macamana le agaknye ye....

rupanye sekarang nih le baru aku paham.....

maka bersorak kegembiraan setan2 kerana berjaya melunaskan janjinye kerana dapat menyesatkan manusia....

moga ALLAH memberi kesedaran kepada mereka..... bertaubat sebelum terlambat.....

dan seme ini adalah cermin kepada kita... agar menjaga kehormatan keluarga kita... insya ALLAH....

hans on August 28, 2010 at 11:15 AM said...

mana menghilangnya cik tedi
selalu hari2 update blog macam den
tapi nih lama xupdate
demam ker?
busy?

P/S : Lagi Sekali Entry Aku Berkisar Tentang Kenapa Aku Meminati Filem Tamil Dan Bollywood!

P/S : Kepada Sesiapa Yang Ingin Mengiklankan Product Anda Di Blog Saya Sila Click Entry Ini Berkenaan Ruang Iklan Di H.P.B Blog

lupie on August 28, 2010 at 5:18 PM said...

RIP little one ...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting