Sunday, August 15, 2010

amukaN saHur, BunuH IsTerI ceDerakaN anaK : yaTim PiaTu sekELiP maTa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:42 AM
Photobucket

Photobucket

Sumber gambar dari Utusan Online dan Kosmo.

Jika benarlah dakwaan anak mereka bahawa ibunya keluar untuk mencari bantuan tetapi tiada siapa yang mahu bantu, memang amat menyedihkan hidup berjiran sebegitu. Seandainya jiran yang di cari menghulurkan bantuan secepat mungkin dengan melaporkan kepada polis pasti nyawa ibunya masih dapat di selamatkan. Seandainya....

Al-Fatihah untuk mereka yang terkorban dan Takziah untuk keluarga.

Sumber berita dari berita Harian online.

Nota kakitanganku : Bagaimana jika kita di tempat mereka yang meminta bantuan tetapi tidak di endah?





17 kUs-kUs:

LORD ZARA 札拉 on August 15, 2010 at 8:26 AM said...

sadisnya manusia sekarang~

:(

cHeRyNa PiReS on August 15, 2010 at 8:44 AM said...

alah....mereka gaduh, perkara biasa, kata jiran.

suami saya kata saya tido...kata jiran.

yelah, semua nak selamatkan diri. takkan tak perasan kalau dah pukul 4pg diorg gaduh, tentu ada yang tak kena.

takkan tak perasan ayat2 yang keluar dr mulut mangsa...

isshhh...sabarlah hati!!!

nj on August 15, 2010 at 9:00 AM said...

SubhanAllah...takut melihat kejadian sebegini...bayangkan isteri dan anak2 sudah menderita lama dengan masalah itu. Sesungguhnya ALLAH sahaja yang Maha Mengetahui...

Miss Q on August 15, 2010 at 9:01 AM said...

eh, melayu ke?? (x baca surat khabar)

hans on August 15, 2010 at 9:06 AM said...

dah kenapa la si bapak dia mengamuk sampai macam tu?
Ya Allah
kesian anak2 dia

P/S : Header Baru H.P.B Blog. Thanks Blogger Dark Half!

alvin takda umah harga 8juta on August 15, 2010 at 9:39 AM said...

terkejut gak wa baca kisah ni..
tempat kejadian 10minit dari umah wa..

m4rilyn on August 15, 2010 at 9:56 AM said...

nape la jiran begitu sekali? bukan ke jiran adalah waris terdekat dalam tetangga?

semoga arwah drahmati.

amin

Rowena Chasez on August 15, 2010 at 10:23 AM said...

ya Allah..
kenapa xde org tlg arwah 2...
kesian dia..
kesian anak2 dia jugak..

nadirah_nor on August 15, 2010 at 10:28 AM said...

innalillahh
takziah kpd adek najihah
:((

Miss ... on August 15, 2010 at 11:02 AM said...

kalau aku mau gile tgk mak aku kena tetak mcm tu..iskk..
al fatihah

Softtouch [Hanim] on August 15, 2010 at 11:19 AM said...

kesian ...sedih sgt bc cerita ni di paper...

yong_liza on August 15, 2010 at 11:55 AM said...

makin lama makin sadis manusia di malaysia..

anuarfariz on August 15, 2010 at 12:07 PM said...

susahnye idup berjiran sekarang ni..
yang jiran mampu wat mengumpat la.
kalo nak tolong tu ssh sangat..

Anip™ on August 15, 2010 at 5:47 PM said...

kesian anak2 dia..
xpasal2 nk dkt rye nie..
terpaksa raye tnpa mak ngn ayah..

ciK LyndaWawa igUana on August 15, 2010 at 9:16 PM said...

bodohnye lelaki ini..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 16, 2010 at 9:51 AM said...

lelaki mental

Papa Hero on August 16, 2010 at 3:00 PM said...

80% rakyat malaysia dah terkena sakit mental..pernah terbaca satu artikel tp tak ingat kat mana

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting