Friday, August 06, 2010

SiDanG akHBar RaJa AzuRa : MenGaPakaH BeLiaU kE MaHkamaH syariaH suDah TerJawaB!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:31 PM
Photobucket

Alhamdulillah. Raja Azura sudah menjawab spekulasi mengapa beliau ke Mahkamah Syariah. Rasanya tiada perkara aib yang dibuka untuk tatapan khalayak dalam sidang akhbarnya melainkan menerangkan tujuannya ke sana sahaja. Mengikut pembacaan akulah.

Raja Azura ke mahkamah syariah hanya untuk mendapat khidmat kaunseling mengenai rumahtangganya. Setuju betul. Minta pandangan daripada yang pakar. Dari mereka yang tahu bab-bab agama ini. Katanya beliau masih tinggal sebumbung dengan suaminya dan masih menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri.

Maka terjawablah spekulasi yang mengatakan beliau memohon penceraian.
Sekian.
Laporan dari Si TeDi yanG Karam.

Nota kakitanganku : Nak tidur sekejap. Ekekekeke..






12 kUs-kUs:

Anis on August 6, 2010 at 1:33 PM said...

ooo gitu rupenye....

aNiSa hANg tUaH on August 6, 2010 at 1:35 PM said...

ohooo
(:

PinQib on August 6, 2010 at 1:40 PM said...

alhamdulillah.. ingatkan mintak cerai.. artis punye pasal, p mahkamah pun pk nk becerai ajer


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Muke toya yang comel



Boys never grow up

Hazzy Ishak on August 6, 2010 at 2:17 PM said...

oh..harap2 okay lah pasni

Softtouch [Hanim] on August 6, 2010 at 2:18 PM said...

ooooo..harap2 jgnlah smpai bercerai..

QieFLy si Dolce on August 6, 2010 at 2:22 PM said...

alhamdulillah takde apa2 yang terjadi...


Entry terkini : Gambar yang diedit oleh manusia yang terlebih daya imaginasi

pearl apple on August 6, 2010 at 2:39 PM said...

alhmdulillah..ngatkn dah nk brcerai jgk dorang tu..

makdara TERDIVA on August 6, 2010 at 2:50 PM said...

semoga panjang jodohnye

[s][u][e][h][a][n][n] on August 6, 2010 at 3:04 PM said...

ooo baru tau...nak tergelak aku tedi yang karam tu :p

atty's on August 6, 2010 at 3:05 PM said...

semoga jodoh dia kekal hingga ke akhir hayat..

♥S@R@♥ on August 6, 2010 at 3:57 PM said...

semoga jodoh mereka sampai ke syurga..Amin

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 6, 2010 at 4:00 PM said...

aku pun nak tido

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting