Wednesday, August 18, 2010

SaLLeh GrEGor SamsA : CaLon LeLakI kETiGa YanG PerLu Di CamPaK kE SUnGai LinGGi : JanGan MemPerLekeHkaN RukuN IsLam KamI.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:11 PM
Photobucket

Calon Lelaki Pertama di sini
Calon Lelaki Kedua di sini.

Aku tidak tahu dia anak siapa dan dari mana asal usulnya. Bangsa dan agamanya juga tidak jelas. Namun bila paparan MukaBukunya tersebar meluas aku tertarik untuk memberi sepatah dua ucapan. =))

Apa yang ingin aku katakan ialan, marilah kita sama-sama berdoa agar Salleh Gregor Samsa dan rakan-rakan Melayunya yang agak jahil ini dengan memperlekehkan Bulan Ramadhan di bukakan pintu hati seluasnya, di beri petunjuk dan hidayah dari Allah S.W.T dan di terangkan hati mereka menerima ajaran Islam yang sebenar.

Nota kakitanganku : Jika saudara seislam sendiri bersikap biada, bagaimana agama lain ingin menghormati?





23 kUs-kUs:

ejaMaria on August 18, 2010 at 10:11 AM said...

jauh sket la... hantar sungai Rejang sana... nyampah aku ngan tiga-tiga jantan tu...

nyampah sampai malas nak komen... buleh itu...

Miss Butterfly~ on August 18, 2010 at 10:12 AM said...

ya rabbi...ape la nk jd ngn manusia zaman skrang nih...mcm nk hempuk je mamat tuh..agk2 r..huhu

Kak Anie on August 18, 2010 at 10:13 AM said...

tEDl...inilah manusia2 akhir zaman...merasa bangga dan mendabik dada bila mengutuk agama sendiri...tapi ntahlah...cara2 dia cakap tu pun dah macam orang tak percayakan ALLAH...

redNing on August 18, 2010 at 10:18 AM said...

yg ni lgi bengong dri 2 org sbelum nih..mmg patut sgt2 campak ke sumgai

Clarky Afif on August 18, 2010 at 10:19 AM said...

kalau ye pun tak puasa
takyah la sampai nak fuckoff orang lain.

jahil.

Softtouch [Hanim] on August 18, 2010 at 10:23 AM said...

tau pasla dia ni..tp skrg fb dia dah tutup..

kwn sy kata dia ni kira mcm murtadla...salleh gregor yg paling mrh dgn dirinye krn lahir sbgai muslim..diorg ni punk..salleh nak buat kitab sendiri dan merasakn bunuh diri beramai2 dpn amcorp mall pd 2015 nnt sbgai hari kiamat bg punk...

Rafa on August 18, 2010 at 10:23 AM said...

a monthlong suffer is better than forever suffering ih hell.

Nur Hawa Mohd Zin on August 18, 2010 at 10:28 AM said...

bukan sungai, campak kat gunung berapi..bagi rasa api dunia sebelum rasa api neraka

Salmia on August 18, 2010 at 10:33 AM said...

tak nak puasa sorang2 sudah la.
jgn nak ajak orang lain buat jahat gak..
apa daa mangkuk ni..

Adlina Husaini on August 18, 2010 at 10:41 AM said...

ya allah!
takutnya balasan tuhan..takut terkena kat kita jugak

Liliyuli on August 18, 2010 at 10:46 AM said...

tedi pun bercerita pasal ni jugak? cerita ni memang hot..hehehe. saya aminkan semua doa tedi tu...aminnn

Amieynna Amin on August 18, 2010 at 11:34 AM said...

ingat kan die sorg.. rupenye ada geng..
cehhh..
geli bila baca..

beautiful_rose on August 18, 2010 at 11:35 AM said...

banyak betul kejadian sekarang ni
aku rasa sedih sngat...
kenapa orang melayu islam semakin jahil agamanya?

aNiSa hANg tUaH on August 18, 2010 at 11:49 AM said...

ape la si salleh ni..lempang kang

Asma on August 18, 2010 at 11:52 AM said...

moga bulan Ramadhan ni dapatlah si salleh ni hidayah & terbuka pintu hatinya mengenal Allah..Amin...

lalink7 on August 18, 2010 at 12:19 PM said...

bodoh xleh di ajar nie namanya..
salleh..salleh..

QieFLy si Dolce on August 18, 2010 at 12:36 PM said...

saya dah baca komen dia dan sekutunya...memang amat menyakitkan hati kak tedi...

Faarihin on August 18, 2010 at 12:37 PM said...

nama dah sedap dah.. nama nabi tu.. tapi sayang.. terpesong jauh dah.. moga dibukakan hatinya untuk bertaubat..

hans on August 18, 2010 at 12:56 PM said...

ada juga cari FB dia tapi xjumpa..dah hilang ke atau tukar nama?

P/S : Alhamdulillah! Sekarang Ada 4 Buffered Earning! Some Tips About How To Get BE From Nuffnang?

cahayachenta on August 18, 2010 at 1:05 PM said...

jauh tersesat dah budak ni...

sama2 doakan dia diberi petunjuk tedi

ain on August 18, 2010 at 1:39 PM said...

bangang punye org...

amie on August 18, 2010 at 5:09 PM said...

huhhhhh

tengku_fir21 on August 19, 2010 at 10:17 AM said...

semoga tuhan ampuni dosa dia

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting