Tuesday, August 31, 2010

MenGaPa aDa oranG PenDek akaL TaPi cerDik DaLam Ini 'DOoOOniAAa'???

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:18 PM
Malas sebenarnya mahu menaip. Tapi rasa geram buat ingin menaip juga.

Mengapa manusia selalu menggunakan otak dan akal yang di anugerahkan Allah dengan memikirkan sesuatu perkara yang menyusahkan orang lain tapi menyenangkan diri sendiri?

Dia pendek akal untuk fikir lama-lama atau cari penyelesaian yang munasabah. Tapi dia cerdik dengan meletakkan kesusahan pada bahu orang lain. Nah! Masalah dia selesai. Tapi masalah bagi orang lain untuk fikir penyelesaian bagi pihak dia.

Apa yang aku membebel ini??

Esok sahajalah aku cerita.

Nota kakitanganku : Tidak suka susahkan orang dengan masalah sendiri tapi orang suka menyusahkan aku dengan cara mereka selesaikan masalah!!






5 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on August 31, 2010 at 9:02 PM said...

kak tedi.
why oh why?
nanti cite tauu.
nis tak sabar ni
(:

eeeda on August 31, 2010 at 10:31 PM said...

Buat orang tertunggu2 je ceta nie...

Suara Kalbu on August 31, 2010 at 10:55 PM said...

Biasalah Cik Tedi..

Saya pun ada dilema mcm tu. Bengang kadang2 tu dibuatnya

norliza_osman on September 2, 2010 at 12:36 PM said...

nape ni tedi.. iskh.. ade je spesis macam tu..

Anonymous said...

Thanks for the good writeup. It in fact was a enjoyment account it.
Glance complex to far delivered agreeable from you!
By the way, how could we keep in touch?

Here is my webpage: make a wish foundation

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting