Friday, August 20, 2010

RaJa azmI Di TahaN PoLis : SuDah JaTuH Di TimPa TanGGa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:35 AM
Lari dari undang-undang negara akhirnya terperangkap sendiri.

Macam-macam Raja Amzi ini. Tercalar nama suami yang terkenal itu.

Niat utamanya ke balai polis untuk buat aduan pasal laporan akhbar yang mengaitkan dia dengan ke Roslin Hashim tetapi akhirnya di tahan polis.

Sempat tengok Buletin Utama malam tadi pasal penahanan ini. Tapi tidak sangka pula dia yang di tahan. Baca mStar online baru tahu.

Biarlah undang-undang yang mengadili kes dia. Kita tengok sajalah macam mana dia mahu `menari` nanti.

Nota kakitanganku : Mahu lari ke mana?






6 kUs-kUs:

LORD ZARA 札拉 on August 20, 2010 at 5:22 AM said...

walalala~

beliau ni kontroversi amat~

nadirah_nor on August 20, 2010 at 6:37 AM said...

dia dtg nk serahh diri kot
muahaha :DD

azieazah on August 20, 2010 at 6:37 AM said...

Kesian Jalani.

Sejak awak kes bini nyer Roslin nak pi buat ambush kat hotel, dia siap tepon Roslin soh kuar dari bilik. Macam serba tak kena.

Nak jaga keluarga? Nak jaga reputasi?

Hazzy Ishak on August 20, 2010 at 7:51 AM said...

apa dah jadi ni?

Softtouch [Hanim] on August 20, 2010 at 8:21 AM said...

xfaham kenapa dia kene tahan..xpe..nnti sy bc paper...

relevan on August 20, 2010 at 8:30 AM said...

Habis lah dah..dot dot dalam botol..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting