Wednesday, August 18, 2010

SeDaP kaLau DaPat TiDur samPai TenGah Hari ini. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Photobucket


Alangkah `best`nya kalau dapat sambung tidur sampai tengah hari. Ekekekeke..

Hari ini sudah Rabu. Kerja okey. bos baru setakat ini okey. Dia ada suruh balik pukul 4.30 petang. Tapi tidak mahulah. Aku masuk pukul 8.00 pagi. Habis 5.oo petanglah kan. =)) He he he... Tidak mahu ada perkara berbangkit di kemudian hari. =))

Nota kakitanganku : Mengantuk. Kesan ubat agaknya. =))





Align Center

12 kUs-kUs:

m.q on August 18, 2010 at 7:47 AM said...

geram betul aku tgk budak ni
huhuhuh

blueCITY® on August 18, 2010 at 7:58 AM said...

salam,

mmg tido best ni sebab sakit perut silap makan murtabak malam tadi, huwaaaaa.....
anak tucen baru ya, huhu
i bulan posa masuk 730 balik 430, lalala

zns on August 18, 2010 at 8:29 AM said...

sportingnya bos cik tedi..comeinya si kecil yang tdo tu...:)

redNing on August 18, 2010 at 8:31 AM said...

moga cepat sembuh lah ye

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on August 18, 2010 at 8:44 AM said...

ala bos dah suruh balik awal, balik jer la. hehehehehehe

baby berry on August 18, 2010 at 9:23 AM said...

amboi2..ada hati tuuu...

Salmia on August 18, 2010 at 9:24 AM said...

macam ok je bos baru akak tu..

Softtouch [Hanim] on August 18, 2010 at 9:54 AM said...

bestlah bos baru ni ok..tp kene jaga2 jugak kan...

Alimaz-Kembara Terasing on August 18, 2010 at 10:11 AM said...

I balik pukul 4.30 sebab I masuk kerja 7.30.... zzzzzzzzzzz

meowwmania on August 18, 2010 at 10:13 AM said...

kemain lg bdk kecit tu landing atas lappy yer hihih...tomel!

Nur Hawa Mohd Zin on August 18, 2010 at 10:29 AM said...

kat sini bulan ramadhan masuk pukul 8-4.30, rehat 1-1.30 jerk..huhu

GiGGLe GaL on August 18, 2010 at 12:37 PM said...

ted, ko bg dia makan bitamin banyak sket ted.. kasik gumuk.. huhu..pastu nanti sure dia akan mengkerjakan ko nye keyboard plak..ekekeke..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting